שירות יעוץ לאזרח (שי"ל) 
מתן מידע והכוונה במיצוי זכויות ללא עלות לתושבי המועצה

השירות פועל מטעם משרד הרווחה ומועצה אזורית שומרון, באגף לשירותים חברתיים ובשיתוף מרכז עוצמה.
השירות מנגיש מידע שימושי לחיי היום יום, מסייע ביצירת קשר בין האזרח לגורמים ציבוריים ופרטיים, ונותן מידע, הכוונה, ייעוץ ועזרה במימוש זכויות וחובות.
הייעוץ ניתן ע"י מתנדבים בעלי ניסיון בתחומם.
בין תחומי הייעוץ:
מידע על זכויות, ביטוח לאומי, דיור ושיכון, דיני משפחה, מקרקעין, ראיית חשבון, דיני עבודה, שירותי מועצה (ארנונה, חובות), זכויות טרור בכבישים, סיעוד, עזרה במילוי טפסים ועוד.


יצירת קשר:

למילוי טופס מקוון לחצו כאן

ליצירת קשר טלפוני והשארת הודעה בכל עת או תיאום הגעה: טלפון: 03-9061144

תחנת מרכז שומרון – שלוחה ראשית
מיקום: קניון ברקן, אזור תעשייה ברקן

קבלת קהל בימים: א': 10:30-12:30, ד': 13:00-15:00

תחנת צפון השומרון
מיקום: מנהלת צפון השומרון

קבלת קהל בתיאום מראש

תחנת גב ההר
מיקום: מנהלת גב ההר

קבלת קהל בתיאום מראש

ליצירת קשר טלפוני והשארת הודעה בכל עת: טלפון: 02-5482155

 

השירות מופעל ע"י המועצה האזורית שומרון, משרד הרווחה ושי"ל – שירות יעוץ לאזרח.

 

יפעת שריפי
רכזת שי"ל (שירות יעוץ לאזרח)