למילוי טופס בקשה לפירסום משרה לחצו כאן

למשרות 01.12.2022 לחצו כאן

  דרישות התפקיד
אחראי/ת רכש חו"ל  למפעל הייצור של חברת אורטל קמינים באזור אריאל, אנו מחפשים איש/אשת רכש חו"ל. חברת אורטל הינה חברה תעשייתית , בינלאומית המייצרת ומוכרת קמינים בארץ ובעולם . מיקום - אזור אריאל . התפקיד כולל : - אחריות על תחום רכש חו"ל בחברה - אספקת חומרים וציוד בזמן, באיכות ובמחיר האופטימלי - הצעות מחיר, הפקת הזמנות מדרישות רכש ומעקב הספקות - הפקת מדדי ספקים והערכת ספקים - איתור ספקים בחו"ל להקטנת סיכונים, הורדת עלויות, שיפור אחר - ניסיון וידע מתאים בתחום היבוא / רכש חו"ל בעולמות טכניים - כשנתיים ומעלה בתחום - ניסיון וידע מתאים בתחום היבוא / רכש חו"ל- כשנתיים ומעלה בתחום כרכש התומך בפיתוח והנדסה - אנגלית ברמה גבוהה - דיבור, התכתבות, הבנה. - נדרשת שליטה מלאה בתוכנת Priority - אכפתיות לפרטים ולעשייה.- לדעת לחשוב על כל הפרטים - יעילות ואפקטיביות - אכפתיות לפרטים ולעשייה. - יחסי אנוש טובים מאוד קורות חיים למייל : Meiravshir@gmail.com 
מנהל/ת צוות הנדסת מכונות  חברת אורטל מערכות חימום, חברה יצרנית ויבואנית בתחום קמיני יוקרה מגז מגייסים מנהל/ת צוות הנדסת מכונות , מיקום: אזור אריאל דגשים: -השתלבות לצוות הנהלת הביניים בחברה -מעורבות ובנייה של תשתיות וצוותים עם הרבה מקום להשפעה והובלה -השתלבות לחברה צומחת בשווקים גלובליים המשיקה מגוון רחב של מוצרים תיאור התפקיד: הובלת צוותי תכנון ופיתוח מוצרים בעולמות המתכת והזיווד, ניסיון בתכן לתהליכי ייצור – חיתוך לייזר, ניקוב, כיפוף, ריתוך וצבע, ועוד -ניסיון מעשי בניהול פרויקטים, כולל הבנה בתכנון וניהול לוחות זמנים ומשימות במסגרת תקציב נתונה -תכנון ופיתוח מערכות משולבות מכניקה, אלקטרוניקה ובקרה ניסיון בפיתוח מוצרים לעמידה בתקני איכות ורגולציה מחמירים (תקן AS9100כדוגמה), ודרישות איכות גבוהות (עמידה בבדיקות אמינות, בדיקות תנאי שטח וסביבה, בדיקות מעבדה וכדומה) -ניסיון וידע מתודולוגי ומעשי בפיתוח פלטפורמות ומוצרים למשתמשי קצה, המביאים בחשבון ריבוי משתנים ודרישות( ,manufacturability for Design) וכדומהDesign for Serviceability הבנה וניסיון מעשי בתמחיר כחלק מתהליך התכנון, בניית ,BOMוניהול תהליכי העברה מפיתוח לייצור. עבודה כמהנדס/ת מתכנן שהינו חלק מצוות פיתוח אינטגרטיבי ואינטרדיסציפלינרי (עיצוב תעשייתי, ניהול מוצר, הנדסה, תוכנה / חומרה וכו') עבודה במקביל מול ריבוי ממשקים ארגוניים – תפעול, איכות, רכש, מעבדה, שיווק ומכירות, ניהול מוצר וכו' דרישות : -ניסיון קודם בתפקיד של הובלה טכנית / ניהול צוות בתחום הזיווד /תכן מכני יכולת גבוהה של פתרון בעיות בסביבת עבודה דינמית ומרובת משימות במקביל - יכולת גבוהה של סדר, ארגון ותכנון - יכולת גבוהה של בניית צוותים והכשרה ופיתוח של מהנדסים צעירים - אנגלית טכנית ומקצועית ברמה גבוהה, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובדיבור. - יכולת גבוהה של ניהול ולימוד עצמי, יוזמה ומוטיבציה אישית - יכולת עבודה עצמאית מול ממשקים פנים ארגוניים וספקים חיצוניים - שליטה בתוכנת Solid וביישומי מייקרוסופט - שליטה במערכת PDMו – ,ERPניסיון בסביבת - Priorityיתרון. לשליחת קורות חיים: חברת אורטל מערכות חימום, חברה יצרנית ויבואנית בתחום קמיני יוקרה מגז מגייסים מנהל/ת צוות הנדסת מכונות , מיקום: אזור אריאל דגשים: -השתלבות לצוות הנהלת הביניים בחברה -מעורבות ובנייה של תשתיות וצוותים עם הרבה מקום להשפעה והובלה -השתלבות לחברה צומחת בשווקים גלובליים המשיקה מגוון רחב של מוצרים תיאור התפקיד: הובלת צוותי תכנון ופיתוח מוצרים בעולמות המתכת והזיווד, ניסיון בתכן לתהליכי ייצור – חיתוך לייזר, ניקוב, כיפוף, ריתוך וצבע, ועוד -ניסיון מעשי בניהול פרויקטים, כולל הבנה בתכנון וניהול לוחות זמנים ומשימות במסגרת תקציב נתונה -תכנון ופיתוח מערכות משולבות מכניקה, אלקטרוניקה ובקרה ניסיון בפיתוח מוצרים לעמידה בתקני איכות ורגולציה מחמירים (תקן AS9100כדוגמה), ודרישות איכות גבוהות (עמידה בבדיקות אמינות, בדיקות תנאי שטח וסביבה, בדיקות מעבדה וכדומה) -ניסיון וידע מתודולוגי ומעשי בפיתוח פלטפורמות ומוצרים למשתמשי קצה, המביאים בחשבון ריבוי משתנים ודרישות( ,manufacturability for Design) וכדומהDesign for Serviceability הבנה וניסיון מעשי בתמחיר כחלק מתהליך התכנון, בניית ,BOMוניהול תהליכי העברה מפיתוח לייצור. עבודה כמהנדס/ת מתכנן שהינו חלק מצוות פיתוח אינטגרטיבי ואינטרדיסציפלינרי (עיצוב תעשייתי, ניהול מוצר, הנדסה, תוכנה / חומרה וכו') עבודה במקביל מול ריבוי ממשקים ארגוניים – תפעול, איכות, רכש, מעבדה, שיווק ומכירות, ניהול מוצר וכו' דרישות : -ניסיון קודם בתפקיד של הובלה טכנית / ניהול צוות בתחום הזיווד /תכן מכני יכולת גבוהה של פתרון בעיות בסביבת עבודה דינמית ומרובת משימות במקביל - יכולת גבוהה של סדר, ארגון ותכנון - יכולת גבוהה של בניית צוותים והכשרה ופיתוח של מהנדסים צעירים - אנגלית טכנית ומקצועית ברמה גבוהה, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובדיבור. - יכולת גבוהה של ניהול ולימוד עצמי, יוזמה ומוטיבציה אישית - יכולת עבודה עצמאית מול ממשקים פנים ארגוניים וספקים חיצוניים - שליטה בתוכנת Solid וביישומי מייקרוסופט - שליטה במערכת PDMו – ,ERPניסיון בסביבת - Priorityיתרון. קורות חיים למייל : Meiravshir@gmail.com 
רכז/ת מלגות באגף משאבי אנוש  למדור בקרה ותקציב באגף למנהל ומשאבי אנוש דרוש/ה רכז/ת. העבודה כחלק מצוות אגף משאבי אנוש באוניברסיטה. משרה מלאה.  התפקיד כולל: 1. קליטה לתארים מתקדמים המקבלים מלגה וריכוז מסמכים לתיק מלגאי. 2. בקרה ומעקב שוטף על תשלומי המלגות מידי חודש. 3. טיפול שוטף בפניות מלגאים. דרישות התפקיד: 1. תואר ראשון חובה- עדיפות לתחומי כלכלה/ מנהל עסקים/ משאבי אנוש/ הנדסאי מדופלם. 2. שליטה ויכולת עבודה בתוכנות אופיס כולל שליטה באקסל ברמה גבוהה (פונקציות מתקדמות, טבלאות Pivot ). 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות מידע (  חילן- יתרון משמעותי ) 4. אמינות, אחריות ויכולת עבודה בצוות. 5. שליטה בשפה העברית ויכולת ביטוי בכתב ובעל פה ברמה גבוהה. 
נהג- לחברת הארכיברים  דרוש /ה נהג /ת רכב מסחרי מול לקוחות החברה. קליטה כעובדי /ות החברה מהיום הראשון. עבודה מידית. מיקום המשרה: ברקן היקף המשרה: משרה מלאה שעות עבודה: 7:00 – 17:00, 8:00 – 17:00 גמישות בשעות הבוקר ויכולת לבצע שעות נוספות. אזורי מגורים: השומרון שכר הרבה מעל הממוצע בשוק למתאימים/ות: דרישות: בעל רישיון 4000 ק"ג או עד 12000 ק"ג (רישיון דרגה B שנת הוצאה עד סוף 2006). תיאור התפקיד: • אחריות לביצוע קו: איסוף/מסירת תיבות/חומר ללקוחות (שליפות, החזרות תיקים, איסוף תיבות ארכיב חדשות, אריזה ועוד). • ביצוע רישום של כלל הפעולות במסופון הייעודי של החברה. • העברת הפריטים מהלקוח לחברה בצורה ראויה ומסודרת. • אחראי לתפעול הרכב בבטחה תוך שמירה על הרכב. • דיווח על מפגעים בטיחותיים ואירועים חריגים. • פריקת הפריטים שהועברו למגנזה או הוחזרו רק לאחר שנבדקו ע"י נציג החברה. • ייצוג החברה בצורה נאותה ואדיבה. • אחראי /ת עם מוטיבציה גבוהה ויכולת עמידה בלחצים. • נכונות לעבודה פיזית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. איש קשר: דיינה אביסר טל: 03-9066025 מייל: dayana@archiv.co.il 
מחסנאי / עובדי ארכיב - לחברת הארכיברים  עבודה גמישה לסטודנטים/פנסיונרים עובדי ארכיב קליטה כעובדי /ות החברה מהיום הראשון. עבודה מידית. מיקום המשרה: ברקן היקף המשרה: משרה מלאה / משרה חלקית שעות עבודה: 1. 08:00-17:00 2. 15:00/ 16:00 (גמיש) ועד סיום העבודה בסביבות 22:00 עם נכונות לבצע שעות נוספות ועבודה בימי שישי אזורי מגורים: השומרון, שכר התחלתי: גבוהה מאוד + בונוסים תיאור התפקיד: • מיון וסידור תיקים (כמו בספרייה) • עבודה בסביבה נוחה מאוד. איש קשר: דיינה אביסר טל: 03-9066025 מייל: dayana@archiv.co.il 
בק אופיס למחלקת מכירות  לחברה ותיקה ומובילה לברזל מקצועי, בעלת מוניטין מעולה בתחום וקהל לקוחות נאמן, דרוש/ה איש/ת בק אופיס למחלקת המכירות. התפקיד כולל תמיכה בסוכן מכירות שטח, קבלת הזמנות מלקוחות, והכנת הצעות מחיר. עבודה בסביבה נעימה ועם צוות של מקצוענים! ראשון עד חמישי. דרישות התפקיד ניסיון בתפקיד דומה - חובה הגעה עצמאית לברקן - חובה. קורות חיים ל- rhakim@zahav.net.il 
נהג חלוקה  לחברת יבוא של מוצרי צריכה היושבת בברקן דרוש נהג חלוקה למשרה מלאה רישיון עד ל 4 טון חובה נא לשלוח קורות חיים ל מייל mechtaff@netvision.net.il 
עוזר.ת אדמיניסטרטיבי.ת ואחראי.ת מערך הזמנות  לחברה יצרנית ויבואנית בענף האלומיניום באזור התעשייה ברקן, דרוש.ה עוזר.ת תפעול בעל.ת יחסי אנוש טובים, לריכוז, ניהול ותפעול מערך ההזמנות. התפקיד כולל טיפול בלקוחות, הקלדת הזמנות למערכת, טיפול בצרכי משרד שונים, רכש מקומי, מעקב גבייה, הפקת מסמכים ועוד. משרה מלאה, סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומעניינת. תנאים ושעות נוחים חשבשבת - יתרון אקסל - יתרון קו״ח למייל: azmanot.mntpirzul@gmail.com 
לחברת אבטחה דרושים מאבטחים לבתי ספר וגנים  37 ש"ח לשעה תנאים סוציאלים מלאים חופשות משרד החינוך ל3-6 ימים בשבוע בשעות הבוקר. יוצאי צבא, לפרטים אורית 054-7541746. קו"ח hr@tzevet5@co.il 
פקיד/ת תפ"י  תחומי אחריות: א. בקרה על הזמנות לקוח. ב. בקרה על תהליכי ייצור. ג. הוצאת פקודות עבודה בייצור. ד. תזמון רכש. דרישות : א. היכרות עם תוכנת פיוריטי – יתרון. ב. הנדסאי/מהנדס תעשייה וניהול – יתרון. ג. שליטה מלאה וגבוהה ביישומי אופיס – חובה. קו"ח למייל: office@supergum.co.il יש לציין שם משרה 
מזכיר/ה – חצי משרה  תחומי אחריות: א. ריכוז תחום כ"א – דיווחי נוכחות, אישורי עבודה. ב. ריכוז תחום הבטיחות – עבודה שוטפת מול ממונה הבטיחות, ביצוע מעקבים. ג. עבודה אדמינסטרטיבית שוטפת בחטיבת התפעול – בקרה על הוצאות. דרישות התפקיד: שליטה ביישומי אופיס – יתרון. קו"ח למייל: jobss1500@gmail.com נא לציין שם משרה 
עוזר/ת אישי/ת  תחומי אחריות. א. אחריות לניהול לו"ז ב. מעקב אחר ביצוע משימות ופרוייקטים – מול מנהלי מחלקות בחטיבה. ג. עבודה שוטפת מול מנהלי המחלקות בחטיבה וסמנכ"לים. ד. הכנת מצגות ומסמכים על פי דרישה. ה. ריכוז תחום כ"א בחטיבה. דרישות התפקיד: א. שליטה מלאה וגבוהה ביישומי אופיס – חובה. ב. קריאה וכתיבה באנגלית – יתרון. ג. ניסיון בעבודה אדמינסטרטיבית קודמת – יתרון ד. היכרות עם תוכנת פריוריטי – יתרון ה. גמישות בשעות נוספות. קו"ח למייל: jobss1500@gmail.com נא לציין שם משרה 
עובד ייצור ליקב הר ברכה  ליקב הר ברכה דרוש/ה עובד/ת ליקב  ניסיון חובה  שומר שבת חובה  רישיון טרקטור / רישיון מלגזה חובה  ראש גדול אחריות, חריצות, מוסר עבודה גבוהה. גמישות במשרה שכר ותנאים טובים למתאימים  ניר: 0525775156 
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות לעבודה מהבית.  לחברה ותיקה בתחום ההדרכה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות להצטרפות לצוות קיים. היקף משרה התחלתי כ 1/3 משרה עם אפשרות להרחבה בהמשך. העבודה מבוצעת מהבית וכוללת מתן מענה ללקוחות בטלפון ובמייל, ניהול יומנים ותיאום הדרכות מול מדריכים. זמינות לתחילת עבודה מיידית - חובה. גמישות קלה בשעות עבודה (בוקר/צהריים בלבד). שכר התחלתי: 30 ש"ח לשעה. דרישות: שליטה מעולה ביישומי מחשב: אופיס, אינטרנט ודוא"ל. יכולת התבטאות טובה בכתב ובע"פ. תודעת שירות גבוהה עם אוריינטציה שיווקית ומוסר עבודה גבוה. נדרש מחשב עם חיבור יציב לאינטרנט וסביבת עבודה שקטה ונוחה לעבודה לשליחת קו"ח: office@amitai-net.co.il 
מחסנאי/ת מלגזן/ת  לחברת פנחס היישריק, חברה ותיקה בתחום הברזל בברקן דרוש/ה מחסנאי/ת עם ניסיון על מלגזה. משרה מלאה ראשון-חמישי 7-17 ללא ימי שישי! דרישות התפקיד: ניסיון על מלגזה - חובה. קורות חיים ל- rhakim@zahav.net.il ניתן להתקשר ל- 052-4302765 
נהג /ת משאית מעל 15 טון + מנוף  דרוש/ה נהג/ת עד / מעל 15 טון לחברה ותיקה ומובילה בתחום הברזל המקצועי. משאית ארוכה פתוחה. ראשון עד חמישי 6:45-17:00 משאית צמודה לנהג! המשרה מתאימה גם לחיילים משוחררים דרישות התפקיד מקום להעמיד משאית ליד הבית. יתרון להסמכה למנוף. 052-4302765 
איש/אשת מכירות לחברה מובילה בתחום הברזל המקצועי  לחברה ותיקה ומובילה בתחום הברזל המקצועי דרוש/ה איש/ת מכירות לטיפול בלקוחות קיימים. עבודה מהמשרדים בברקן. אנו מחפשים מישהו/י עם פלפליות, אנרגיות טובות ויוזמה. התפקיד כולל טיפול בלקוחות קיימים וקבלת הזמנות מלקוחות, הכנת הצעות מחיר, ותמיכה בסוכן מכירות בשטח. עבודה בסביבה נעימה ועם צוות של מקצוענים! משרה מלאה ימים ראשון עד חמישי. דרישות התפקיד שליטה מלאה בוורד אקסל - חובה ניסיון קודם במכירות - חובה היכרות עם חשבשבת - יתרון הגעה עצמאית למקום העבודה - החברה ממוקמת בברקן. קורות חיים ל- rhakim@zahav.net.il 
מחלקת תפ"י-ניהול הזמנות  למפעל תעשייתי באריאל מערב דרוש/ה איש/ת תפ"י התפקיד כולל: הקמת הזמנות ייצור במערכת עבודה שוטפת מול מחלקות ייצור,תכנון ייצור,קביעת סדרי עדיפויות, מעקב אחר התקדמות העבודה בייצור,מעקב ועדכון שוטף של תחזיות כלל הלקוחות, הפקת פקודות עבודה לכלל קווי הייצור, עבודה מול כלל גורמים במפעל (רכש,מחסן,לוגיסטיקה,איכות) דרישות תפקיד: ידע בסיסי במחשב יכולת עמידה בלחצים לשליחת קורות חיים: finance@domargroup.co.il 

למשרות 09.11.2022 לחצו כאן

  דרישות התפקיד
מזכיר/ה - החלפה לחל"ד  לחברת סופרגום באזור התעשייה ברקן דרוש/ה מזכיר/ה למשרה זמנית- החלפה לחל"ד (עם אופציה להארכה במידת הצורך). התפקיד כולל: ניהול לו"ז הנהלה, סיכום ישיבות, ניהול ביקורים ולשכת מנכ"ל. דרישות: ניסיון בתפקיד דומה - יתרון. שליטה מלאה בתוכנות office בדגש על word, power point, out look. ידע בתוכנת נוכחות "עוקץ מערכות" - יתרון. משרה מלאה - אופציה למשרת אם. קו"ח למייל: office@supergum.co.il - יש לציין שם משרה. 
מנהלת משרד  אוהבים קולנוע????? לקרן קולנוע שומרון -אגף יישובים ומתנ"ס- דרוש/ה מנהל/ת משרד תיאור התפקיד: • עבודת מזכירות • ניהול תקציב הקרן, מעקב הכנסות/הוצאות, הכנת דוחות ביצוע • הגשת בקשות תמיכה למשרד התרבות • טיפול בתשלומים • טיפול בחוזים ליוצרים • עזרה למנהלת הקרן דרישות התפקיד: • ניהול תקציב - יתרון • שליטה ביישומי מחשב ,תוכנות office כישורים נדרשים: • חריצות ומסירות • יחסי אנוש טובים • יכולת למידה עצמית • ארגון ותכנון • רשיון נהיגה בתוקף היקף משרה: %100 מקום עבודה: א.ת. ברקן כללי: המועד האחרון להגשת קו"ח למועמדות למשרה הינו 22.11.22 למייל esterallouch@gmail.com
איש תפעול  לגן לי שומרון - חנות למכירת ציוד לגני ילדים ומעונות באריאל דרוש איש תפעול למשרה מלאה. התפקיד כולל עבודה במחסן העסק, ניהול מלאי, קבלה והנפקת סחורה, סדר שוטף במחסן, הכנת הזמנות. דרישות התפקיד: חרוץ בעל כושר ארגון, סדר וניקיון. מוכן לעבודה פיזית בינונית, יחסי אנוש טובים, עברית שפת אם חובה. בעל רישיון נהיגה - יתרון. שעות עבודה: 10:00-19:00 ערן: 052-4231546 
מנתח/ת מערכות ומפתח/ת BI  לחברה לוגיסטית הממוקמת באריאל דרוש/ה מנתח/ת מערכות ומפתח/ת BI. התפקיד כולל: פיתוח מערכות BI, עבודה עם בסיסי נתונים, עבודה מול משתמשים לניתוח צרכים עסקיים, פיתוח תהליכי ETL ממספר מערכות מידע, פיתוח ממשקים בין מערכות ( ICONDUCT). דרישות: תואר ראשון רלוונטי (מחשבים, מערכות מידע, הנדסת תעו"נ) ניסיון של שנתיים לפחות ב- SQL - חובה ניסיון בניתוח דרישות ואפיון פתרונות בנושאי BI ו - DWH – יתרון ניסיון בעבודה עם Qlik Sense- יתרון היכרות עם מערכת ERP- פריוריטי- יתרון משמעותי היכרות עם מערכת ICONDUCT- יתרון משמעותי יכולת למידה עצמאית, יוזמתי/ת, עצמאי/ת בעבודה שכר: בהתאם לניסיון+ רכב * משרה זו מיועדת לגברים ונשים כאחד קו"ח יש לשלוח ל : recru23il@gmail.com 
מוקדנית  מוקד שומרון הנותן מענה בטחוני ומוניציפלי לתושבי השומרון מחפש מוקדנית בעלת תודעת שרות גבוהה, חרוצה, אמינה, יכולת עבודה תחת לחץ ובעלת יחסי אנוש טובים. למשרה מלאה/חלקית. העבודה במשמות. נדרשת זמינות גבוהה ויכולת הגעה עצמית. יש לשלוח קו"ח למייל mymoked@gmail.com לפרטים - 02-5482149 עינבל 
מנהל/ת משרד חצי משרה  העבודה - ניהול משרד חברת שפר מומחים לגיוס כספים בישוב פדואל דרישות - שליטה במחשב, word, excel ימים - א-ה שעות - בוקר עד צהריים שכר - בהתאם לכישורים קורות חיים מפורטים נא לשלוח במייל - sheferpd@gmail.com 
פקידת בק אופיס  לחברת שיווק והפצה בברקן דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס. טיפול בהזמנות לקוחות ושירות לסוכני שטח. ידע וניסיון על מחשב - חובה. משרה מלאה לטווח ארוך. נא לשלוח קורות חיים ל info@gasltd.co.il בהצלחה. 
טכנאי מחשבים/ תומך טכני  *_למועצה האזורית שומרון דרושים_* 1. *תומך/ת טכני/ת למערך המחשוב* • מתן תמיכה טכנית טלפונית, פרונטלית ובהשתלטות מרחוק. • יכולת עבודה בצוות. • התפקיד מאפשר חשיפה ולימוד בתחום הטכנולוגיה ותקשורת מחשבים. _דרישות התפקיד:_ ניסיון בתפעול תחנות עבודה, מחשבים ניידים, ציוד תקשורת. היכרות עם תחום רשתות תקשורת. שליטה מלאה בתפעול ותמיכה במערכות מחשב בסביבת WINDOWS ‐-------‐---------------------------------------------------- 2. *טכנאי מחשבים ורשתות* • מתן תמיכה טכנית בהשתלטות מרחוק ובשטח. • תפעול ותמיכה בתשתיות וציוד תקשורת. • עבודה מול ספקים בתחום התקשורת והתוכנה. _דרישות התפקיד:_ שליטה מלאה בתפעול תקלות והתקנות מחשבים ניידים ונייחים. ניסיון בתקשורת מחשבים ורשתות – יתרון. תודעת שירות גבוהה. קורות חיים ניתן לשלוח אל: daniel.ben-yehuda@ness-tech.co.il 
מנהלת/ משרד  למשרד פלטין אדריכלות באז"ת שילה דרוש/ה מנהל/ת משרד התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד ועבודה מול לקוחות ואנשי מקצוע. העבודה באווירה משפחתית ושמחה, עניין ואתגר. דרישות: ניסיון קודם בתחום, שליטה מלאה ביישומי מחשב, עבודה לטווח ארוך. כישורים נדרשים: ראש גדול, גישה שיווקית, יוזמה, יסודיות ועקביות, יחסי אנוש מצוינים. משרה חלקית, 5 ימים בשבוע תחילת עבודה מיידית קו"ח נא לשלוח ל office@platin-arch.com 
עובד במה-הגברה תאורה ועוד  *חברת ספיקון - פתרונות טכניים וטכנולוגיים לאירועים* מחפשת צעיר נמרץ, בעל תודעת שירות גבוהה ויכולות טכניות מרשימות, המעונין באתגר וסיפוק בעבודה מיוחדת בתחום האירועים. אנו מעונינים להכשיר צוות של מקצוענים שיפעיל את המערך הטכני והטכנולוגי של האירוע, כולל הגברה, תאורה, במות, מסכים ועוד. העבודה בשעות לא שגרתיות. רשיון ג', ותק של שנתיים בנהיגה ומעל גיל 24 - יתרון. אנו נכשיר אותך וניתן לך מקצוע לחיים! חברת *ספיקון* עובדת במיגוון אירועים ועם מיטב האומנים. מחסני החברה ממוקמים באלקנה והעבודה הינה בכל הארץ. שכר גבוה למתאימים!! לפרטים: אדיר - 0502575273 קורות חיים ניתן לשלוח ל: adir@speakon.co.il 
רכז/ת מחלקה למכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל -משרה מלאה /חלקית 2706  ניהול וסיוע אדמיניסטרטיבי במחלקת הלימוד, עבודה אל מול הסטודנטים במתן שירות, אחריות והובלת תהליך הלמידה. התפקיד כולל: ליווי אישי , טיפול ומענה לסטודנטים במחלקות לעניין רישום, תהליך הלמידה, מעקב נוכחות, טיפול בתיק הסטודנט עד השלמתו לצורך קבלת הדיפלומה עבודה אל מול ראש המחלקה לעניין תפעול המחלקה והשגת יעדיה, השווקיים והתפעולים עבודה אל מול גורמי המנהלה במיכללה ובאוניברסיטה לעניין תפעול המערך הפדגוגי והתפעולי במחלקה דרישות התפקיד: בעל/ת תואר הנדסאי /תואר אקדמי ממוסד מוכר - חובה יכולת ארגון, ניהול ותפעול מערכת אדמיניסטרטיבית יכולת הובלת תהליכים יזמות והצגת תפוקות דיוק, ועבודה במערכת ממוחשבת  תודעת שירות גבוהה, ולויאליות לארגון מקצועיות, אחריות , אמינות , מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. במשרה החלקית -  נדרשת זמינות לעבודה בהיקף של חצי משרה {21.5 ש"ש} מתוכם ערב אחד בשבוע (הגעה באותו יום בשעות הצהרים) וכן בימי שישי לסירוגין (השעות יקוזזו ביום אחר באותו שבוע). https://tinyurl.com/2d9awujl 
רכז/ת בקרה וקידום פרויקטים משרה מס' 2720  לפקולטה להנדסה דרוש/ה רכז/ת בקרה וקידום פרויקטים רכז/ת בקרה וקידום פרויקטים בפקולטה להנדסה ממונה על ביצוע בקרות על תהליכים חשובים בפקולטה  וכן על ייזום וקידום פרויקטים רוחביים בפקולטה המדיניות הארגונית ויישום התהליכים האדמיניסטרטיביים במחלקה, בהתאם לנהלי המזכירות האקדמית באוניברסיטה. תחומי אחריות: הכנת תכניות עבודה בתהליכים ופרויקטים רוחביים בפקולטה קידום פרויקטים רב מחלקתיים קידום תכניות ייחודיות: לימודי תעודה והשלמה, מסלול ישיר ועוד.. תקשוב קורסים בקרות על מעקב אקדמי על כל היבטיו והדרכת המחלקות דרישות התפקיד:  תואר ראשון/ הנדסאי מדופלם -חובה יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ. תודעת שירות גבוהה שליטה בתוכנות ה-office ובאינטרנט *אוניברסיטת אריאל מעודדת ותומכת בגיוון תעסוקתי ובהעסקת עובדים עם מוגבלויות. https://tinyurl.com/2y95vnyw 
ממונה בטיחות למעבדות האוניברסיטה מס' משרה 2806  התפקיד כולל: סיוע למנהל האגף בכל הקשור ליישום מדיניות הבטיחות  של האוניברסיטה, תכנית ניהול הבטיחות והכנה לביקורות איזו . הטמעת נהלי בטיחות לעובדים במפעל וביצוע פעילויות לשיפור הבטיחות אחריות לקיום ועדות בטיחות, הובלת מבדקי בטיחות, וסקרי סיכונים. תפעול שוטף של מערכת ניהול הבטיחות הממוחשבת הכולל מעקב אחר ציוד, מעקב וטיפול במפגעי בטיחות, חקירת תאונות עבודה ובקרה על יישום המלצות לביצוע בסקרי סיכונים.  אפיון ופיתוח תהליכים חדשים במערכת הבטיחות הממוחשבת ואחריות לטיפול בתקלות.  ביצוע ביקורות בטיחות, מעקב ובקרה אחר דוחות וביקורות בטיחות של נאמני בטיחות. תיאום והזמנת הדרכות בטיחות לעובדים.  דרישות התפקיד: 1. בוגר תואר ראשון / הנדסאי בתחום ביולוגיה /כימיה/ביוטכנולוגיה/חומרים - יתרון. 2. הכשרה כממונה בטיחות בתוקף – חובה (ללא ניסיון). 3. רמת סדר ודיוק גבוהה. 4. ידע מוכח בתוכנות אופיס, בדגש על אקסל. 5. יכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת. העבודה במשרה מלאה באריאל https://tinyurl.com/24novfcp 
למחלקה לפסיכולוגיה דרוש/ה רכז/ת סטודנטים מס' משרה 2807  תיאור התפקיד: אחריות על מתן שירות כולל לסטודנט, ביצוע מעקב מקליטת הסטודנט ועד לסגירת התואר. בקרה וניתוב קורסים וסטודנטים. סיוע לרמ"ח בתפעול ישיר של המחלקה, השתתפות בוועדות מחלקתיות. דרישות: 1. תואר ראשון/ הנדסאי מדופלם - חובה 2. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע''פ 3. יכולת עבודה ושליטה בתוכנות אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות 4. ניסיון בעבודה משרדית 5. יכולת עבודה בצוות, אמינות, דיוק, יוזמה ואחריות 6. יכולת עבודה בתנאי לחץ, באדיבות ותוך מתן שירות יעיל וזריז 
מדריךכה לחדר הכושר  לחדר כושר חדש במתנ"ס בית אל דרושים מדריכים ומדריכות לחדר הכושר המקום פועל בהפרדה מלאה . שכר נאה . יש אפשרות גם למשרה חלקית או מלאה . חובה תעודת הסמכה למדריך לחדר כושר לפרטים נוספים אליהו 0525666675 קורות חיים לשלוח לאימל pool@bet-el.matnasim.co.il 
מנהל/ת חשבונות  דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. מיקום המשרה בישוב יקיר, שעות העבודה 8:00-16:00. קו"ח יש לשלוח למייל: ofarim199@gmail.com 
 הנדסאי בניין או מנהל עבודה המתמחה בגמר עבודה  דרוש הנדסאי בניין או מנהל עבודה המתמחה בגמר עבודה. מיקום המשרה בישוב יקיר, שעות העבודה 7:00-16:00. קו"ח יש לשלוח למייל: ofarim199@gmail.com 
עבודה מעניינת מהבית  הצעת עבודה: כמנהלת צוות בחברה בין לאומית למוצרי בריאות מחפשת אנשים רציניים להצטרף לצוות מקסים . העבודה מהבית בשעות גמישות. רווחים מעולים!!! כהכנסה מהצד או התמקדות להכנסה עיקרית. ללא צורך בידע במכירות. אפשרות לשעתיים עבודה. הדרכה וליווי למתאימים. לפרטים נוספים- נעה: 0505897010 https://did.li/flENf 
מוכרנים Sogood קדומים  סיימת שירות-לאומי או צבא ? Sogood קדומים מגייסת מוכרנים למשמרת ערבלילה לפרטים 053-2200266 
פקיד / פקידת בק אופיס  לחברת יבוא מובילה בענף מוצרי צריכה באזור תעשייה אריאל דרוש/ה פקיד/ה בק אופיס למשרה מלאה 08.00-17.00 התפקיד כולל הפקת מסמכי מכירות. תמיכה בסוכני המכירות. עבודה בסביבה נעימה עם מוצרים שמחים והמון צבע. הגעה עצמאית (אין תחבורה ציבורית ) קורות חיים באי מל בלבד : meir@nsm-ltd.co.il 
רכז/ת לימודים קליניים בבי"ס ללימודי רפואה - 2770  לבי"ס ללימודי רפואה דרוש/ה רכז/ת לימודים קליניים  הגדרת התפקיד: תיאום הלימודים הקליניים של הסטודנטים לרפואה במחלקות בתי החולים ובמרפאות  הקהילה. קשר רצוף עם מחלקות בתי החולים והמרפאות המשתתפות בהוראה ותיאום פגישות ראשי החוגים עם המחלקות מעקב אחרי ההוראה הקלינית בבתי החולים ובמרפאות ותיאום הבחינות והבוחנים בסוף כל סבב קליני. מעקב אחרי הסטודנטים בסבבים הקליניים וטיפול בפניות סטודנטים. בנייה וטיפול בקורסי המבואות לקראת הסבבים הקליניים איסוף משובי ההוראה של הסטודנטים בכל סבב קליני ריכוז ציוני הסטודנטים בסיום כל סבב טיפול בסילבוסים היערכות לבחינות הגמר הארציות סיכום שבועות ההוראה בסבבים הקליניים ריכוז מס' הסטודנטים בכל סבב ריכוז התשלומים המגיעים לכל מוסד מלמד ולכל רופא מלמד דרישות התפקיד: תואר ראשון- חובה! יכולת עבודה יעילה מול בעלי תפקידים בכירים מחוץ לאוניברסיטה כושר ארגון ועמידה במשימות מורכבות חשיבה יצירתית בפתרון בעיות מורכבות יחסי אנוש מעולים דיוק, ארגון וניתוח נתונים מרובים ומגוונים יכולת ירידה לפרטים הקטנים 
רכז/ת בכיר/ה לטיפול בסטודנטים לבית הספר ללימודים מתקדמים - 2797  התפקיד כולל: מתן שירות וליווי הסטודנט מתחילת הלימודים ועד קבלת התואר דוקטור לפילוסופיה בקרה ומעקב אחר הלו"ז האקדמי והמחקרי מתן מענה ושירות לחברי סגל וגורמים בכירים באקדמיה ובאוניברסיטה יישום התהליכים האדמיניסטרטיביים של ביה"ס ללימודים מתקדמים   דרישות התפקיד: תואר ראשון - חובה ,  תואר שני- יתרון יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ תודעת שירות ומוסר עבודה גבוה יכולת דיוק וירידה לפרטים יכולת עמידה בלחצים וטיפול בריבוי משימות בו זמנית שליטה טובה בתוכנות office  בדגש על אקסל ברמה גבוהה אנגלית ברמה גבוהה יכולת עבודה במערכות מידע מקוונות. 
כלכלן/ית לאגף הכספים  דרוש/ה כלכלן/ית לאגף הכספים באוניברסיטת אריאל. התפקיד כולל: • הכנת תמחורים לגופים שונים באוניברסיטה. • הכנת דוחות תקופתיים לגורמים מממנים • מענה למכרזים של גופים ממשלתיים וקרנות שונות. • בקרה על דוחות מחקרים. דרישות התפקיד: • תואר ראשון בכלכלה או ראיית חשבון חובה. • ניסיון בתמחור פעולות עסקיות – יתרון משמעותי. • שליטה בתוכנות אופיס- בדגש על אקסל, ויכולת עבודה במערכות ממוחשבות. • גמישות מחשבתית. • חריצות. 
ראש צוות תואר שלישי בביה"ס ללימודים מתקדמים - 2669  הפעילות המחקרית מהווה מרכיב מרכזי בהתפתחות האוניברסיטה ויש לה חשיבות מהמעלה הראשונה. ביה"ס ללימודים מתקדמים פועל באופן רציף מול תלמידי מחקר, חברי סגל מכלל הפקולטות ויחידות האוניברסיטה השונות. ביה"ס הינו הגוף האמון על קליטה, ליווי ומתן פרסי מחקר לדוקטורנטים ישראליים ובינלאומיים, משלב הגשת המועמדות ועד לקבלת התואר דוקטור. צוות התואר השלישי מלווה את הדוקטורנטים במהלך לימודי התואר תוך הכוונה להשלמת אבני הדרך לטובת סיום התואר בזמן, וכל זאת מלווה במתן יחס אישי לדוקטורנטים שלנו. התפקיד כולל: ניהול הצוות האדמניסטרטיבי של התואר השלישי. מעקב אקדמי ומחקרי צמוד עמידה ביעדי ביה"ס מתן שירות לסטודנטים ולסגל ההוראה מכלל הפקולטות, חברי סגל חיצוניים ויחידות האוינברסיטה השונות יישום מדיניות האוניברסיטה וביה"ס גורם מתווך ומקשר בין האקדמיה והמנהלה בניית תוכנית עבודה שנתית קידום יוזמות אישיות, אקדמיות ומנהליות דרישות התפקיד: תואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון ותק של שנתיים לפחות בתפקיד של רכז/ת סטודנטים - יתרון אנגלית שפת אם - יתרון יחסי אנוש מצויינים ויכולת בינאישית גבוהה יכולת ניהול, הובלה והנעת צוות יכולת ארגונית ברמה גבוהה מקצועיות וראיה מערכתית יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלו"ז יכולת עבודה במערכות מידע מקוונות, שליטה בתוכנות office בדגש על אקסל ברמה גבוהה. 
רכז/ת שכר לימוד לטיפול ומתן שירות לסטודנטים  למדור שכר לימוד דרוש/ה רכז/ת שכר לימוד לטיפול ומתן שירות טלפוני ופרונטאלי לסטודנטים בנושאים כספיים. העבודה במשרה מלאה. דרישות התפקיד: 1. תואר ראשון/הנדסאי מדופלם- חובה 2. ידע וניסיון בשירות לקוחות- יתרון 3. תודעת שירות גבוהה, יכולת ביטוי, שירותיות, סבלנות 4. יכולת גבוהה לעבודה בצוות, חריצות, אמינות ודייקנות 5. ניסיון בהנהלת חשבונות או טיפול בגביה - יתרון *אוניברסיטת אריאל מעודדת ותומכת בגיוון תעסוקתי ובהעסקת עובדים עם מוגבלויות. 
אחראי/ת הזמנות ורכש למפעל בתחום האלומיניום  מנהל/ת הזמנות ורכש: למפעל יצרני בתחום האלומיניום דרוש/ה מנהל/ת הזמנות ורכש. התפקיד כולל: קישור בין מערך ההזמנות לבין הייצור, מעקב אחר עמידת הייצור בלוחות הזמנים, ניהול משא ומתן מול ספקים, הזמנות רכש מספקים. משרה מלאה בברקן. אחראי/ת עם ראש גדול עם סדר וארגון ויחסי אנוש מעולים. ניסיון בתוכנת פריורטי - יתרון!!! ימי ושעות עבודה א'-ה' 07:30-16:30 ללא ימי שישי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. פרטים ליצירת קשר והעברת קו"ח: הדר hadar@bogen.co.il 
עובד/ת ליקב   ליקב הר ברכה דרוש/ה עובד/ת ליקב  ניסיון חובה,  שומר שבת חובה, רישיון טרקטור / רישיון מלגזה חובה, ראש גדול אחריות, חריצות, מוסר עבודה גבוהה. גמישות במשרה שכר ותנאים טובים למתאימים ניר: 0525775156 
נהג עם רשיון ג'  למפעל מזון באזור תעשיה ברקן דרוש נהג חלוקה עם רשיון ג'. למשרה מלאה. תנאים טובים למתאימים. 
 הנדסאי/ת אדריכלות  לחברה המתמחה בבניית ממ"דים ובתים מוכנים דרוש/ה הנדסאי/ת אדריכלות לתכנון והגשת בקשות להיתרי בנייה. עבודה עם רישוי זמין, אוטוקאד, רוויט. שעות וימי עבודה: א-ה 8:00-16:00. תיתכן גמישות בשעות. מתאים גם לאמהות. משרדי החברה נמצאים בישוב יקיר (בשומרון), אנא לפנות רק המיקום רלוונטי. מייל לקורות חיים: ofarim199@gmail.com 
הנדסאי בניין / מנהל עבודה  לחברת בנייה צעירה ודינאמית דרוש/ה: הנדסאי בניין / מנהל עבודה  חובה ניסיון בתחום הבניין. העבודה במפעל ביישוב יקיר (בשומרון). העבודה כוללת: עבודת שטח-משרד. קבלות סחורה, פיקוח על שלבי בנייה, פיקוח על פועלי בניין, תיאום הובלות מנופים ועוד. שעות וימי עבודה: א-ה 7:00-16:00. מייל לקורות חיים: ofarim199@gmail.com 
סוכן שטח למוסדות תורניים  רוצה להיות שותף בהפצת התורה? לרכוש ניסיון בניהול ושיווק עם תנאים מצוינים? מחלקת השיווק של מכון הר ברכה מחפשת אותך. הגדרת התפקיד: טיפול ושימור סוכנים קיימים בישיבות וארגונים. מתן שירות ומכירות לחנויות ספרים ברחבי הארץ. פיתוח והקמת ערוצי הפצה חדשים. דרישות התפקיד: רצינות ואחריות יכולת עבודה עצמאית ייצוגיות ראש גדול שליטה מלאה בישומי מחשב רשיון נהיגה היקף המשרה 100% לפרטים: yoni@yhb.org.il 050-4343031 
עובד אחזקה / כללי בהר ברכה  לתפקידי אחזקת מבנים ולוגיסטיקה דרישות התפקיד: ידיים טובות , חוש טכני , חריצות ונכונות לעבודה הערות נוספות: תנאים מעולים למתאימים, בונוסים על התמדה רקע בחשמל/אינסטלציה/שיפוצים – יתרון. תחילת עבודה מיידית לפרטים: גיל 054-9909524 קו"ח לדוא"ל: gil@yhb.org.il 
 לבורנטית  לישיבת אמי"ת ברוכין דרושה לבורנטית לשנת תשפ"ג קו"ח למייל bruchin@amit.org.il לפרטים:0546233028 
מזכירה 70% משרה  לישיבת אמי"ת ברוכין דרושה מזכירה לשנת תשפ"ג בהיקף משרה של 70% .אחראית, יחסי אנוש טובים .שליטה בתוכנות Office .בעלת ניסיון בתחום- יתרון .זמינות לעבודה פעם בשבוע בשעות אחרה"צ- יתרון קו"ח למייל: Bruchin@amit.org.il לפרטים: 0546233028 נועם 
פרסום הליכי גיוס פומביים בכנסת אגף בכיר משאבי אנוש ופיתוח ארגוני בכנסת מודיע על פרסום הליכי גיוס פומביים
א. הליך פומבי מס' 102138 למילוי משרת חשב/ת הכנסת (הארכת תוקף). – חשבות הכנסת. מתח דרגות מתל דרגות 44 עד 46 בדירוג המח"ר.
ב. הליך פומבי מס' 103063 למילוי משרת ראש תחום בכיר (אבטחת מידע).  – אגף בכיר טכנולוגיה ומחשוב. מתח דרגות 41 עד 44 בדירוג המהנדסים או המח"ר.
ג. הליך פומבי מס' 103062 למילוי משרת ממונה בכיר (ייצוג בהליכים אזרחיים) . – הלשכה המשפטית. מתח דרגות א3 עד א5 בדירוג המשפטנים.

המועד האחרון להגשת מועמדות הוא עד ליום: שני, כ' בחשוון תשפ"ג, 14 בנובמבר 2022. 
הנוסח המלא של מודעות המכרזים מפורסם במערכת הגיוס המקוונת הנמצאת באתר הכנסת תחת הלשונית "דרושים ומשרות פנויות", בלשונית "מועמד חדש - מכרזים פומביים" בכתובת:
https://ejobs.gov.il/GIUS/KNESSET#  בקישור זה ניתן גם להגיש מועמדות באמצעות המערכת המקוונת. 

למשרות 18.10.2022 לחצו כאן

  דרישות התפקיד
 הנדסאי בניין / מנהל עבודה  לחברת בנייה צעירה ודינאמית דרוש/ה: הנדסאי בניין / מנהל עבודה חובה ניסיון בתחום הבניין. העבודה במפעל ביישוב יקיר (בשומרון). העבודה כוללת: עבודת שטח-משרד. קבלות סחורה, פיקוח על שלבי בנייה, פיקוח על פועלי בניין, תיאום הובלות מנופים ועוד. שעות וימי עבודה: א-ה 7:00-16:00. מייל לקורות חיים: ofarim199@gmail.com 
הנדסאי/ת אדריכלות  לחברה המתמחה בבניית ממ"דים ובתים מוכנים דרוש/ה הנדסאי/ת אדריכלות לתכנון והגשת בקשות להיתרי בנייה. עבודה עם רישוי זמין, אוטוקאד, רוויט. שעות וימי עבודה: א-ה 8:00-16:00. תיתכן גמישות בשעות. מתאים גם לאמהות. משרדי החברה נמצאים בישוב יקיר (בשומרון), אנא לפנות רק המיקום רלוונטי. מייל לקורות חיים: ofarim199@gmail.com 
מנהל/ת משרד  לחברת בנייה צעירה ודינמית דרוש/ה: מנהל/ת משרד העבודה כוללת: ניהול משרדי שוטף כולל גבייה, מענה טלפוני, חשבוניות, ביטוחים וכו'. יתרון לרקע בתחום הפרסום (קידום אורגני בגוגל). ימים א-ה שעות 8:00-16:00. משרדי החברה נמצאים בישוב יקיר (בשומרון), אנא לפנות רק אם המיקום רלוונטי. גיוס מיידי. מייל לקורות חיים: ofarim199@gmail.com 
מתאמת אספקות  למפעל רהיטים באזור התעשיה עמנואל דרוש/ה מתאם/מת קווי חלוקה ומתן שרות ומענה טלפוני ללקוחות החברה . משרה מלאה חמישה ימים בשבוע שעות 08:00-17:00 ( אין גמישות בשעות ) לפרטים נוספים ותאום ראיון בוווטסאפ 052-3437681 או בטלפון 09-7921644 שלוחה 2 
JB-7 מנהל/ת חשבונות סוג 3 עם שליטה בפריוריטי  לחברה איכותית הממוקמת בישוב סלעית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עם ידע נרחב וניסיון מוכח בפריוריטי ************************************************************** להשתלבות במחלקת הנה"ח בעיקר בתחום הספקים טיפול בחשבוניות, עריכת דוחות כספיים, יכולת עבודה כחלק מצוות משרה מלאה ימים א'-ה' אפשרויות קידום דרישות תעודת הנה"ח סוג -3 חובה ניסיון של כ-5 שנים בתחום - חובה ידע בתוכנת פריוריטי - חובה יכולת עבודה עצמאית העבודה הינה בכפיפות למנהל הכספים של החברה 
מנהל /ת חשבונות לחברה מובילה בתחום הברזל המקצועי דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בעל/ת ניסיון. עבודה תחת מנהלת הכספים. העבודה כוללת התאמות כרטיסי אשראי, הפקת קבלות, חשבוניות, פקודות יומן, עזרה בתיוק. 6 שעות ביום, בברקן. דרישות תפקיד דרישות: ידע וניסיון בחשבשבת חלונות - חובה ידע וניסיון בסיסי באקסל - חובה נדרשת יכולת הגעה עצמאית לברקן קורות חיים ל- rhakim@zahav.net.il 
גיוס משאבים  לעמותה ציונית/סביבתית מחפשים עובד/ת לגיוס משאבים. אם עולם התמיכות מעניין אותך. אם עמידה מול גורמים ממשלתיים קורץ לך. אם גיוס כספים מקרנות בינלאומיות מסקרן אותך. אם יש לך נחישות ואמביציה להצליח. אם יש לך יכולת להתמיד וללמוד דברים חדשים. אנחנו מחפשים אותך! דרישות: יכולת גבוהה בהתבטאות בכתב ובעל פה. אסרטיביות והתמדה. יכולת התמודדות מול מספר גומרים במקביל. ניסיון קודם בתחום - יתרון. תואר ראשון - יתרון. אנגלית ברמה גבוהה מאוד בכתב ובעל פה - חובה. לפנייה ולשליח קו"ח בוואטספ בלבד: 0555649475 לפנייה ולשליחת קו"ח במייל: jobs.amuta.is@g555649475mail.com 
פקיד / פקידת בק אופיס  לחברת יבוא מובילה בענף מוצרי צריכה באזור תעשייה אריאל דרוש/ה פקיד/ה בק אופיס למשרה מלאה 08.00-17.00 התפקיד כולל הפקת מסמכי מכירות. תמיכה בסוכני המכירות. עבודה בסביבה נעימה עם מוצרים שמחים והמון צבע. הגעה עצמאית (אין תחבורה ציבורית ) קורות חיים באי מל בלבד : meir@nsm-ltd.co.il 
Network and Sys administrator  לחברת 019 מובייל בא.ת אריאל דרוש/ה Network and Sys administrator: תיאור: התפקיד כולל: תמיכה במשתמשים, שרתים, רשת אלחוטית ומתגים. עבודה מול ספקים, ניהול פיירוול, הכנת מחשבים ניידים לעובדים חדשים, יישום נהלי אבטחת מידע. ניהול משתמשים ב ACTIVE DIRECTORY / OFFICE365. טיפול בתקלות חומרה ותוכנה. זמינות לעבודה בערב/ שבתות וחגים במידת הצורך. משרה מלאה. דרישות: קורס/ תואר בתחום הsystem/ network- חובה. ידע בתקשורת ומתגים- יתרון. הכרות עם סביבות וירטואליות (Vmware)- יתרון. הכרות עם מערכת הפעלה לינוקס- יתרון. יכולת למידה עצמאית ומהירה- חובה. שליחת קורות חיים למייל- hr1@019mobile.co.il 
DBA Oracle תשתיתי ואפליקטיבי  לחברת 019 מובייל בא.ת אריאל דרוש/ה DBA Oracle תשתיתי ואפליקטיבי: במסגרת התפקיד: עבודה בסביבה מרובת שרתים הכולל טכנולוגיות מגוונות. התקנות, שדרוגים ותחזוקה של כלל הסביבות ה- Oracle. מתן תמיכה לפיתוח בנושאי DB. בניית אינדקסים, טבלאות ופרוצדורות מורכבות. יישום של סביבות מורכבות בבסיסי נתונים. פתרון בעיות, ועבודה מקבילית על מספר משימות. עבודה בצוות. משרה מלאה+ כוננות בהתאם לצורך. דרישות: תואר רלוונטי או כל הכשרה אחרת בתחום- יתרון. ניסיון של 3-5 שנים כ-Oracle DBA- חובה. ניסיון בפעילויות של DBA תשתיתי ואפליקטיבי. ניסיון ב-Tuning, הקמה, גיבויים, עדכון גרסאות. ניסיון בעבודה מול Oracle11g. ידע ב-Linux. יכולת כתיבת סקריפטים לצורכי ניהול, גיבוי ותחזוקה של בסיסי נתונים. הכרות עם SQL Server כ-DBA, רצוי ניסיון בפועל. ניסיון עם בסיסי נתונים Open Source (Postgres /MySQL). שליחת קורות חיים למייל- hr1@019mobile.co.il 
מנהלת חשבונות לקוחות / אדמניסטרציה  אנחנו מחפשים אותך!! לחברה יצרנית באזור תעשיה אריאל מערב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לקוחות ואדמנסטרציה שוטפת של המשרד למשרה מלאה. תחום העיסוק : לקוחות דרישות תפקיד: ידע בפריוריטי, ישומי מחשב, ראש גדול ,רצון ללמוד, יחסי אנוש מעולים, ויכולת התמודדות עם לחץ. נדרשת הגעה עצמית . לשליחת קורות חיים: dana4ka1@gmail com 
ראש מדור קשרי מחקר לרשות למחקר ופיתוח  ראש מדור קשרי מחקר לרשות למחקר ופיתוח תיאור המשרה: 1. ניהול שוטף של המדור תוך אחריות ובקרה על תהליכי העבודה במדור. 2. הכוונת חברי סגל בהגשת הצעות מחקר ובדיקת עמידה בקריטריונים ובדרישות הגוף המממן (בדומה למכרזים). 3. סיוע באיתור קולות קוראים והפצת המידע לחוקרי האוניברסיטה. 4. ניהול קשר שוטף עם גורמים מממנים בארץ ובחו"ל, דוגמת משרדים ממשלתיים, קרנות, עמותות וכדומה. 5. הכנת דוחות נתונים הקשורים לפעילות המדור, לפי דרישה. 6. קיום הדרכות לחברי הסגל הבכיר. 7. סיוע בקידום הפעילות המחקרית ברשות המחקר. ממשקי עבודה עיקריים: חברי סגל בכיר, אגפים שונים באוניברסיטה וכן גופי מימון מחוץ לאוניברסיטה לרבות מחו"ל. דרישות התפקיד: 1. תואר ראשון – חובה, תואר שני יתרון. 2. אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה. 3. ניהול צוות – יתרון. 6. הכרות עם עולם המו"פ – יתרון. 7. שליטה טובה בתוכנות מחשב משרדיות והכרות עם מערכות ERP. תכונות נדרשות לתפקיד: יכולת ניהול עצמי כולל עבודה תחת לחץ ו- multi-tasking; אחריות ומקצועיות ברמה גבוהה, דייקנות ויסודיות; הבחנה בין עיקר ותפל; יכולת ניהול, הובלה והנעת צוות; יחסי אנוש מצוינים; תודעת שירות גבוהה. משרה מלאה 5 ימים בשבוע. מקום העבודה: אוניברסיטת אריאל. תחילת עבודה – מיידי. 
פקידת הנה"ח לקוחות - גביה  דרוש/ה פקיד/ה הנה"ח לקוחות (גביה) למשרה חלקית. קורות חיים יש לשלוח למייל MEIRAV@GASLTD.CO.IL או לפקס 03-9082119 
מתאם קווי חלוקה מתאם הפצה  לחברה גדולה נציג תאום קווי חלוקה למובילים . משרה מלאה חמישה ימים בשבוע מענה טלפוני ללקוחות החברה תאום טלפוני מול לקוחות קצה . סביבת עבודה ממוחשבת מתאים גם לחיילים משוחררים ללא נסיון ניידות חובה המשרה באזור התעשיה עמנואל בשומרון . לפרטים נוספים בווטסאפ 052-3437681 או במייל : Uri626@gmail.com 
פקידה  לחברת ייבוא באזור התעשיה ברקן דרוש/ה פקיד/ת הזמנות. משרה מלאה, בימים א'-ה'. שכר 8500 ברוטו + סוציאליות . אווירה נעימה ומשפחתית. דרישות התפקיד: -רצינות, אחריות ויכולת עבודה בצוות. -ידע בתוכנת פריוריטי – יתרון. -ניסיון קודם בעבודה משרדית או שירות לקוחות – יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. לפרטים נוספים ושליחת קו"ח נא לפנות במייל: eyal@winter-parquet.co.il 
מנהל/ת חשבונות  לחברה באזור התעשייה ברקן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למשרה מלאה (אופציה למשרת אם) זמינות מיידית. התפקיד כולל הנה"ח עצמאי עד מאזן. במסגרת התפקיד: קליטת חשבוניות ספקים (מקומי וחו"ל), רישום יבוא, הפקת חשבוניות ללקוחות, הפקת צ'קים, העברות לספקים מקומיים וחו"ל, רישום אשראים, גבייה מלקוחות, התאמות בנקים, ספקים וכו'. דרישות: שליטה בתוכנות OFFICE. ידע בתוכנת פריוריטי. אסרטיביות, סדר וארגון. קו"ח למייל: jobss1500@gmail.com * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. 
מנהל פרוייקטים  מנהל/ת פרוייקטים: חברה מובילה בתחום האלומיניום דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים עם עדיפות לתחום האלומיניום. העבודה כוללת ניהול עבודה, ניהול קבלני משנה וצוות עובדים. בקרות איכות. העבודה במשרה מלאה. דרישות: * ניהול מש"א ומתן, יחסי אנוש גבוהים, ורבליות, שירות ברמה גבוהה. * בעל /ת ניסיון של שנתיים לפחות כמנהל /ת פרויקטים - חובה. * בעל /ת יחסי אנוש מצוינים, סדר ודיוק, יסודיות ואחריות. * לויאליות, אסרטיביות ויצירתיות. * נכונות לעבודה מאומצת, בעל /ת יכולות עבודה ותפקוד במצבי לחץ. * יכולת עמידה ביעדים (לוח זמנים, איכות), יכולות הפעלה והנעת עובדים וקבלני משנה. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. פרטים ליצירת קשר והעברת קו"ח: הדר hadar@bogen.co.il או בטלפון 054-2309575