למילוי טופס בקשה לפירסום משרה לחצו כאן

 

למשרות 30.03.2023 לחצו כאן

  פרטי המשרה
נהג רישיון ג     לרשת חנויות ZIP דרוש נהג רישיון ג (ספרינטר) להעברת סחורה בקניונים בכל רחבי הארץ מהמרכז הלוגיסטי בברקן
ימי עבודה: א' – ה'
דרישות התפקיד:
• משרה לטווח ארוך
• ראש גדול
• אחריות
שנות ניסיון: ללא ניסיון – אנו נלמד אתכם את העבודה
שכר הולם למתאימים
אזורים: מרכז שומרון אריאל
קורות חיים office@zipnet.co.il
מפעיל/ת מכונות לבית מלאכה לעיבוד שבבי  לבית מלאכה לעיבוד שבבי באוניברסיטת אריאל דרוש מפעיל/ת מכונות. תיאור התפקיד: הפעלת ציוד הנמצא בבית מלאכה ביצוע עבודות עבור סטודנטים וחוקרים ע"פ שרטוט משימות נוספות כפי שיידרש מעת לעת דרישות : תעודת הנדסאי / תעודת מקצוע רלוונטית – יתרון 2-3 שנות ניסיון כחרט/כרסם קונבנציונאלי - חובה  ידע בקריאת שרטוטים מכאניים - חובה ניסיון כ C.N.C כוון / תכנת  -3 צירים - יתרון ידע בתכנות Solid works ו - Solid cam -  יתרון נכונות לעבודה פיזית יחסי אנוש טובים בעל יכולת ארגון, סדר ודייקנות יכולת עבודה על מספר פרויקטים במקביל lipazk@ariel.ac.il
משגיחי בחינות 2472  לאגף הבחינות באוניברסיטת אריאל דרושים/ת משגיחים/ת לתפעול בחינות דרישות התפקיד: 1. אמינות ויושר 2. אחריות 3. ידיעת השפה העברית 4. התפקיד מיועד לגילאי 24 + לא מיועד לסטודנטים לא נדרש ידע מוקדם תחילת עבודה מאי 2023 לפרטים ניתן להתקשר  054-2836388 
דרוש/ה פקיד/ת מחסן לחברה ייצרנית בברקן  משרה מלאה 7-17 ללא שישי. התפקיד כולל תיאום אספקות מול לקוחות, מענה ללקוחות עסקיים ולסוכני המכירות, מעקב אחרי מלאים, והקלדת הזמנות ותעודות משלוח. דרישות: ניסיון בתפקיד דומה חובה ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת. קורות חיים ל ronahr123@gmail.com 
עו"ד ללשכה המשפטית לוועדות משמעת - החלפה חל"ד  דרוש/ה רכז/ת מכרזי מחקר למדור קשרי מחקר ברשות למחקר ופיתוח תיאור המשרה: הכוונת חברי סגל בהגשת הצעות מחקר לגופי מימון מחוץ לאוניברסיטה. בדיקת עמידה בקריטריונים ובדרישות הגוף המממן. סיוע באיתור קולות קוראים והפצת המידע לחוקרי האוניברסיטה. הכנת דוחות ונתונים הקשורים לפעילות המדור. סיוע בקידום הפעילות המחקרית ברשות המחקר. ממשקי עבודה עיקריים: חברי סגל בכיר וכן גופי מימון מחוץ לאוניברסיטה לרבות מחו"ל.   דרישות התפקיד: 1.   תואר ראשון – חובה. 2.   אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה. 3.   הכרות עם עולם המו"פ – יתרון. 4.   שליטה טובה בתוכנות מחשב משרדיות והכרות עם מערכות ERP   תכונות נדרשות לתפקיד: אחריות ומקצועיות ברמה גבוהה, דייקנות ויסודיות, יכולת תפקוד תחת לחץ, הבחנה בין עיקר ותפל וכן יכולת עמידה בריבוי משימות ותעדוף. בנוסף, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. lipazk@ariel.ac.il
רכז/ת שילוב אוכלוסיות ייחודיות  תיאור התפקיד: מתן מענה כלל תחומי לסטודנטים עם מוגבלות (לקות על הרצף האוטיסטי, ומוגבלות פיזית, חושית או נפשית), בהיבט לימודי, רגשי וחברתי. הטיפול כולל מענה טלפוני ופרונטלי לסטודנט, איתור וליווי חונכים, קשר מול גורמים מטפלים בקהילה, תיווך וקשר שוטף עם המחלקות והמדורים באוניברסיטה. תכנון והפקת תכנית הדרכה ופעילות שנתית לסטודנטים עם מוגבלות : בדיקת צרכים, תכנון שנתי, איתור מנחים, שיווק הסדנאות וארגון לוגיסטי. מפגשי חשיפה והסברה לגורמי חוץ, לצורך איתור אוכלוסיות רלוונטיות ללימודים אקדמיים. תפעול אדמיניסטרטיבי של שירותי מדור התמיכה, כגון בקשות להתאמות או לשיעורי עזר. סיוע בקבלת קהל שוטפת ומענה טלפוני במדור התמיכה.   דרישות התפקיד: תואר ראשון- חובה. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה בתוכנות אופיס. ניסיון באקסל- חובה ניסיון במשרות אדמיניסטרטיביות ובמתן שירות- יתרון. כושר ארגון, יוזמה, אחריות. אמפטיה ורצון לסייע לזולת, יכולת עבודה בצוות. lipazk@ariel.ac.il
פקידת הנהלת חשבונות וגביה  לאולפנת עלי זהב בשומרון דרוש/ה פקיד/ת להנהלת חשבונות לעבודה מיידית. דרישות התפקיד: קליטת חשבוניות ותשלום לספקים, גבית תשלומי שכר לימוד, מעקב תשלומים שוטף, ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת ,אוירה משפחתית וחמה. היקף משרה: 100%. קורות חיים יש לשלוח למייל hanis@amit.org.il 
דרוש/ה יועצ/ת שיווק פרונטלי/ת למכללת "הנדסאים באריאל" 2923  למוקד השיווק של המכללה דרושים יועצי לימודים פרונטליים תיאור התפקיד: ביצוע פגישות ייעוץ למתעניינים, והכוונתם בבחירת מסלול הלימודים המתאים ביותר לצרכיהם ולנתוני ההרשמה שלהם. ניהול מקצה לקצה של תיקי המועמדים ללימודים, החל משלב ההתעניינות ועד הרישום לקורסים. ניהול תיק המועמדים הכולל קידום תהליכי ההרשמה ייזום שיחות למתקבלים שלא השלימו את התהליך דרישות התפקיד תואר ראשון / תעודת הנדסאי מדופלם – חובה יכולת ניהול וקידום תהליכים תפעוליים במערכות המכללה. תקשורת בין אישית ברמה גבוהה ויכולת הקשבה והסברה ניסיון ממוקד מכירות  - יתרון יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת מרובת מערכות עבודה במשמרות,  במשרה מלאה 5 ימים בשבוע, בין השעות 9:00-19:00, יום שישי אחת לחודש (גמישות רבה בשיבוץ למשמרות) להגשת מועמדות יש לשלוח מייל בצירוף מס' המשרה : mort@ariel.ac.il. 
ראש מדור הפקה ותוכן 2926  אגף השיווק והדוברות באוניברסיטת אריאל מגייס ראש מדור הפקה ותוכן לתפקיד מעניין ומאתגר בזירה הדיגיטלית הדורש יכולות הפקתיות וניהוליות לצד חשיבה יצירתית וקריאיטיביות. התפקיד כולל: ניהול הפקות ווידאו - אחריות ומענה על כלל צרכי ההפקה, ניהול ספקים, תיאום מול הגורמים השונים המעורבים בהפקות ועוד.  מתן שירותי תוכן למחלקות השונות בכפוף ליעדי הארגון, האסטרטגיה וצרכי ההנהלה, יצירת תוכן חדשני ווראלי. בניית תכנית פעילות שנתית כוללת בנושא תוכן ווידאו. דרישות התפקיד: תואר ראשון (עדיפות לתואר בתקשורת קולנוע) – חובה ניסיון והיכרות עם מגוון הרשתות החברתיות – חובה יצירתיות, ראש גדול וחשיבה מחוץ לקופסה יכולות עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים ניסיון בהפקות ובעריכת ווידאו יוזמה ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי יכולת כתיבה והתנסחות ברמה גבוהה יכולת רב משימתית, עמידה בלוחות זמנים ועבודה תחת לחץ שליטה באנגלית - יתרון ידע בפוטושופ ותוכנות גרפיות - יתרון להגשת מועמדות יש לשלוח מייל בצירוף מס' המשרה : mort@ariel.ac.il 
מנהל/ת חשבונות / פקיד/ת הנהלת חשבונות  למפעל אחדות בע"מ , דרוש /ה מנהל /ת חשבונות לכל תחומי הנהלת החשבונות התאמות שוטפות- ספקים, לקוחות, כרטיסי אשראי. ממשק עם גורמים חיצוניים עדכוני נוכחות במערכת כחלק מצוות , למשרה מלאה, אין צורך בשעות נוספות דרישות: בוגר /ת קורס הנהלת חשבונות יסודיות, יכולת למידה גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ , אחריות, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה עצמאית. עבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' תנאים טובים למתאים /ה! 
מנהל/ת חשבונות  לחברת יבוא ושיווק רהיטים באריאל דרו/ה מנהל/ת חשבונות חברה עד מאזן. הנה"ח לקוחות/ספקים, קבלות, התאמות בנקים, חריגות אשראי (אובליגו), ניהול תזרים מזומנים וחשבונות בנק. פקודות יומן , חיובים/זיכויים , הזמנות רכש בארץ ובחו"ל , גבייה. דרישות: הנה"ח סוג 2/3 ניסיון בהנה"ח- חובה אנגלית ברמה טובה שליטה בתכנת פריוריטי/ SAP - חובה משרה מלאה (8:00-17:00) עם אפשרות לשעות נוספות קו"ח למייל : bnwld89@gmail.com 
שירות לקוחות  לחברה באזור תעשיה ברקן דרוש/ה עובד/ת במחלקת שירות. משרה מלאה/משרת אם התפקיד כולל מענה טלפוני, פתיחת קריאות שירות, תיאום הגעה, טיפול בתקלות ועוד. מחפשים עובד/ת רציני/ת לטווח ארוך. הגעה עם רכב בלבד. קו"ח יש לשלוח ל: office@galran.co.il 
רכז/ת מחלקה למכללה הטכנולוגית "הנדסאים באריאל" -משרה מלאה  למכללה הטכנולוגית "הנדסאים באריאל" דרוש/ה רכז/ת מחלקה -משרה מלאה ניהול וסיוע אדמיניסטרטיבי במחלקת הלימוד, עבודה אל מול הסטודנטים במתן שירות, אחריות והובלת תהליך הלמידה. התפקיד כולל: ליווי אישי , טיפול ומענה לסטודנטים במחלקות לעניין רישום, תהליך הלמידה, מעקב נוכחות, טיפול בתיק הסטודנט עד השלמתו לצורך קבלת הדיפלומה עבודה אל מול ראש המחלקה לעניין תפעול המחלקה והשגת יעדיה, השיווקים והתפעולים עבודה אל מול גורמי המנהלה במכללה ובאוניברסיטה לעניין תפעול המערך הפדגוגי והתפעולי במחלקה דרישות התפקיד: בעל/ת תואר הנדסאי /תואר אקדמי ממוסד מוכר - חובה יכולת ארגון, ניהול ותפעול מערכת אדמיניסטרטיבית יכולת הובלת תהליכים יזמות והצגת תפוקות דיוק, ועבודה במערכת ממוחשבת  תודעת שירות גבוהה, ולויאליות לארגון מקצועיות, אחריות , אמינות , מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. להגשת מועמדות : https://tinyurl.com/2npbxtqg?latest 
עובד/ת לשירות לקוחות  לחברה בא.ת ברקן דרוש/ה עובד/ת במחלקת שירות לקוחות, העבודה כוללת מענה טלפוני לדיירים, פתיחת קריאות שירות, תיאומי טכנאים ועוד. משרה מלאה/אפשרות למשרת אם הגעה עם רכב בלבד. מחפשים עובד/ת רציני/ת לעבודה ארוכת טווח קו"ח יש לשלוח ל: office@galran.co.il 
איש/אשת תפ"י למפעל ייצרני בתחום הגומי והפלסטיק דרוש איש/אשת תפ"י למשרה מלאה . מאפייני תפקיד - תחומי אחריות1 אחריות הנדסית כוללת על מגוון פרויקטים מכלולים אלקטרו מכנים החל משלב קבלת הדרישות ההנדסיות, גיבוש ההצעה ללקוח, ביצוע תכן מכני, הובלת סקרי תיכון, בניית אב-טיפוס, ביצוע ניסויי ,ליווי שוטף של הייצור וכו'. . 2.מתן מענה הנדסי לקווי המוצר לרבות פתרון תקלות שוטפות, תכנון מתקני בדיקה, שיפור תהליכי ייצור והוזלת עלויות. דרישות:.3 ניסיון מוכח ושליטה מלאה בעבודה עם תוכנת שרטוט חובה ידע בטכנולוגיות ותהליכי ייצור יתרון. שיקוף תמונת ייצור לפי הזרימה בקו. שיקוף זמני אספקות לצוות השיווק שיקוף פערי קיבולת פנימיים / קבלנות משנה. תכלול מאמצי הייצור בשיתוף פעולה עם שרשרת אספקה והנדסה. זיהוי פערים המגבילים עמידה בלוח אספקה ללקוחות. 5 + שנות ניסיון בתפקיד דומה בארגון תעשייתי - חובה תואר בהנדסת תעשיה וניהול יתרון משמעותי חשיבה אנליטית ותהליכית ניסיון עם מערכת פריוריטי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. מייל officeTiful@supergum.co.il

למשרות 05.03.2023 לחצו כאן

  פרטי המשרה
שרטט.ת  לחברת סקיילין היושבת באזור התעשיה ברקן דרושה שרטט.ת במשרה מלאה. ידע באוטוקאד- חובה. יתרון לרקע מעולם התעשיה. קו"ח יש לשלוח ל: jobs@sky-line.co.il 
מנהלת חשבונות מסוג 3 לחברה תעשיתית באזור תעשיה ברקן+אריאל

דרוש/ה
מנהלת/ת חשבונות סוג 3 ומעלה

דרישות התפקיד
• הנה"ח לקוחות וסחר – הוצאת חשבוניות, קבלות, גבייה,
• מעקב תשלומים ותזרים
• ניהול לקוחות במערכת
• הנה"ח ספקים – ניהול ספקים במערכת בארץ ומחו"ל
• הכנה וביצוע של תשלומים
• מעקב אחר הוצאות
• ניסיון מוכח של שנתיים לפחות.
• ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת – לרבות אקסל.
• ניסיון בפריורטי – יתרון
• אנגלית – יתרון

5 ימים בשבוע משרה מלאה.
קורות חיים למייל: jacklin@flexoprint.co.il
עוזר.ת אישי.ת למנהל תפעול ומכירות  בחברת סקיילין עגורנים וטכנולוגיות באזור תעשיה ברקן. משרה מלאה ( גמישות לשעות). תפקיד מענין ומשמעותי, הכולל אחריות על פעילות התפעול והביצוע, בניית תוכנית אסטרטגית, ניהול ספקים ועוד. פריוריטי - יתרון. תפקיד עם אופק ועתיד, בסביבת עבודה דינמית וצעירה. יש לשלוח קו,ח: jobs@sky-line.co.il 
מהנדס מכונות לתפקיד של מתכנן מכני.  לחברה המתמחה באוורור תעשייתי השוכנת באזוה"ת ברקן, דרוש מהנדס מכונות לתפקיד של מתכנן מכני. דרישות: תואר ראשון (B.SC) בהנדסת מכונות, ידע ב SOLIDWORKS , ניסיון של שנתיים בתעשייה. יש לציין ציפיות שכר. קורות חיים להעביר למייל: sarel_b@abp-eng.com 
מפעיל מכונת CNC פלזמה  לחברה המתמחה באוורור תעשייתי השוכנת באזוה"ת ברקן, דרוש מפעיל מכונת CNC לחיתוך עם פלזמה. דרישות: ניסיון קודם בתחום, ידע ב AUTOCAD , קריאת שרטוטים. יש לציין ציפיות שכר. קורות חיים להעביר למייל: serhii_p@abp-eng.com ו denis_i@abp-eng.com
מנהל אתר תותח  לחברת הבניה חמדת שומרון דרוש מנהל אתר תותח דרישות התפקיד: מהנדס או הנדסאי בניין ניסיון של 4 שנים בביצוע פרויקטים למגורים סדר וארגון עבודה תחת לחץ יחסי אנוש מעולים קו"ח hilla@h-shomron.com 
רכז/ת רשות מחקר  למו"פ אזורי מזרח דרוש/ה רכז/ת רשות מחקר (מספר משרה 2901) תאור התפקיד : 1. ניהול הפעילות השוטפת הכספית של רשות המחקר לרבות כוח אדם ותקציבים . 2. אחריות כוללת לטיפול שוטף בכל הקשור למינויים ומלגות לעובדים וסטודנטים על חשבון תקציבי מחקר . 3. אחריות כוללת לטיפול שוטף ברכש מחקרי ואקדמי. הזמנות, חשבוניות וכו' . 4. מעקב והערכה שוטפת, דיווחים לגורמי פנים ולגורמי חוץ . 5. הכנת דוחו"ת כספיים, חשבוניות והגשתם לגורמי המימון. פיקוח על הגשת דוחו"ת מדעיים . 6. קידום המחקר בקרב הסגל האקדמי: איתור והפצת קולות קוראים, תמיכה וליווי בקשות למענקים . 7. פיקוח על עמידה בדרישות קרנות המחקר ובסטנדרטים של הממשל בארץ ובחו"ל . 8. קיום קשר עם אוניברסיטאות ומוסדות מחקר אחרים . 9. סיוע ביצירת קשרים עם גורמים ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים המממנים מחקרים בארץ ובחו"ל. דרישות התפקיד : 1. תואר בכלכלה או בתחום מתאים לתפקיד- חובה . 2. נסיון של 3-5 שנים בניהול מערכת כספים 3. רו"ח – יתרון . 4. נסיון בעבודה בפריוריטי - יתרון. 5. שליטה טובה בעברית ובאנגלית . 6. יכולת תקשורת בינאישית ויחסי אנוש מעולים . 7. סדר, ארגון ומצויינות בעבודה . 8. יכולת אחריות גבוהה . 9. מקום עבודה: אריאל. קמפוס האוניברסיטה . 10. אחוזי המשרה ייקבעו בתיאום עם המועמד/ת. לפחות 70%. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קו"ח נא לשלוח למייל: darushmop@gmail.com רק פניות מתאימות ייענו. 
מנהל תכנון  לחברת הבניה 'חמדת שומרון' דרוש מנהל תכנון. התפקיד כולל ניהול מהלך התכנון, עבודה מול יועצים, ליווי ובקרת תכנון בביצוע. דרישות התפקיד: מהנדס/הנדסאי בניין/אדריכלות. ידע בתוכנת אוטוקד. ניסיון של שנתיים לפחות בניהול ובקרת תכנון למגורים בבנייה רוויה. משרה מלאה. תנאים טובים למתאימים! קו"ח hilla@h-shomron.com 
מוקדנית  למוקד שומרון הממוקם בגב ההר , דרושות מוקדניות למשרה חלקית/מלאה במשמרות. נדרשת יכולת עבודה בצוות, עמידה ותפקוד בתנאי לחץ וזמינות גבוהה. העבודה הינה עבודה במשמרות 24/7 יש לשלוח קו"ח למייל mymoked@gmail.com או ליצור קשר במספר 02-5482149 
מנהלת משרד  לוי גולד באריאל מערב דרוש/ה: מנהל/ת משרד ישיבה בקבלה, ציוד משרדי, כיבודים, ניהול שליחויות, רכש ועוד.. שליטה מלאה בoffice, ניסיון, ראש גדול, תעדוף משימות, סדר וארגון, יחסי אנוש מעולים. יתרון לתואר ראשון וידע בפריורטי. משרה מלאה בימים א'-ה' בשעות: 8:00-17:00 (יש גמישות בשעות!) קו"ח למייל: jobs@vgold.co.il 
מיישמ/ת אתר אינטרנט  הגדרות התפקיד: אפיון ויישום שוטף של חלקים באתר האינטרנט תוך מתן תמיכה לאתרי המחלקות והיחידות השונות בקמפוס. לקיחת חלק פעיל בפרויקטים דיגיטליים תקופתיים, נקודתיים או רוחביים. מעקב תוכן ועדכניות באזורים שונים באתר. דרישות: תואר ראשון / הנדסאי מדופלם-  חובה היכרות עם מערכת WordPress – חובה ניסיון בניהול אתרים - יתרון משמעותי יכולת פיתוח תוכן - יתרון משמעותי שליטה בשפה אנגלית – יתרון משמעותי היכרות עם מערכת אלמנטור – יתרון תכונות נדרשות לתפקיד: יכולת למידה עצמית גבוהה. יכולת עבודה עם יחידות רבות במקביל (ריבוי משימות). ראש גדול ויכולת ליזום וקדם תהליכים באופן עצמאי. יכולת עיצוב והבנה בחוויית משתמש. lipazk@ariel.ac.il 
דרוש/ה רכז/ת מכרזי מחקר למדור קשרי מחקר ברשות למחקר ופיתוח  תיאור המשרה: הכוונת חברי סגל בהגשת הצעות מחקר לגופי מימון מחוץ לאוניברסיטה. בדיקת עמידה בקריטריונים ובדרישות הגוף המממן. סיוע באיתור קולות קוראים והפצת המידע לחוקרי האוניברסיטה. הכנת דוחות ונתונים הקשורים לפעילות המדור. סיוע בקידום הפעילות המחקרית ברשות המחקר. ממשקי עבודה עיקריים: חברי סגל בכיר וכן גופי מימון מחוץ לאוניברסיטה לרבות מחו"ל.   דרישות התפקיד: 1.   תואר ראשון – חובה. 2.   אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה. 3.   הכרות עם עולם המו"פ – יתרון. 4.   שליטה טובה בתוכנות מחשב משרדיות והכרות עם מערכות ERP   תכונות נדרשות לתפקיד: אחריות ומקצועיות ברמה גבוהה, דייקנות ויסודיות, יכולת תפקוד תחת לחץ, הבחנה בין עיקר ותפל וכן יכולת עמידה בריבוי משימות ותעדוף . בנוסף, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. lipazk@ariel.ac.il 
מפעיל/ת תקציבי מחקר לרשות למחקר ופיתוח  רשות המחקר באוניברסיטת אריאל, האחראית עם קידום המחקרים של חברי הסגל, מגייסת עובדים לעבודה מעניינת בסביבה נעימה. דרוש/ה עובד/ת, בעל/ת רקע בכלכלה/ מנהל עסקים/ הנהלת חשבונות  או תחום דומה, שאינו נרתע/ת מעבודה עם מספרים, אקסלים ודוחות. תיאור המשרה: 1. ניהול אדמיניסטרטיבי של תקציבי המחקר  לרבות פתיחה ותפעול של תקציבים במערכת, אישור תקציבי למחלקת רכש, שירות לחברי הסגל בנוגע לתקציבי המחקר שלהם וכו'. 2. טיפול בתשלומי שכר / מלגות של עוזרי מחקר. 3. הפעלת התקציב של רשות המחקר. 4. סיוע בקידום הפעילות המחקרית ברשות המחקר. העבודה הינה מול גופים אחרים באוניברסיטה, חברי סגל וגופי מימון מחוץ לאוניברסיטה.  דרישות התפקיד: 1. תואר ראשון /הנדסאי מדופלם – חובה 2. נדרשת שליטה טובה בתוכנות מחשב משרדיות, בדגש על אקסל. 3. תינתן עדיפות למועמדים בעלי ניסיון קודם בניהול תקציבים/ הנהלת חשבונות. 4. הכרות עם מערכות מידע מסוג ERP – יתרון. 5. תכונות נדרשות: אחריות, יסודיות, אמינות, מקצועיות, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. lipazk@ariel.ac.il 
מכרזים בכנסת ישראל

אגף בכיר משאבי אנוש ופיתוח ארגוני בכנסת מודיע על פרסום הליכי גיוס פומביים כמפורט להלן:

שם המשרה: רכז מחקר מידע

סוג ההליך: מכרז עתודה פומבי

היחידה: מרכז המחקר והמידע של הכנסת

דרגת המשרה: 37- 40 בדירוג המח"ר

דרישות השכלה: תואר שני לפחות מאת מוסד אקדמי מוכר

דרישות הניסיון: לא נדרש ניסיון קודם

הגשת מועמדות: דרך אתר הגיוס של הכנסת בקישור: https://ejobs.gov.il/GIUS/KNESSET# יש לפנות ללשונית מכרזים פומביים ולבחור במכרז 106938.

מועד אחרון להגשה:21.03.2023

 

שם המשרה: רכז מחקר מידע (מחקר משפטי)

סוג ההליך: מכרז עתודה פומבי

היחידה: מרכז המחקר והמידע של הכנסת

דרגת המשרה: 37- 40 בדירוג המח"ר

דרישות השכלה: תואר ראשון במשפטים מאת מוסד להשכלה גבוהה בישראל או מוסד להשכלה גבוהה בחו"ל שהכיר בו לעניין זה גורם מוסמך בישראל

דרישות הניסיון: שנת ניסיון אחת בתחום עיסוק המשרה או בזיקה למטלות אלה לרבות בין היתר מחקר אקדמי, ניסיון בתחום המשפטים יעוץ פרלמנטרי וליווי הליכי חקיקה וכדומה.

הגשת מועמדות: דרך אתר הגיוס של הכנסת בקישור: https://ejobs.gov.il/GIUS/KNESSET# יש לפנות ללשונית מכרזים פומביים ולבחור במכרז 106947.

מועד אחרון להגשה: 21.03.2023

 

שם המשרה: עוזר משפטי

סוג ההליך: מכרז עתודה פומבי

היחידה: הלשכה המשפטית של הכנסת

דרגת המשרה: ב – א3  

דרישות השכלה: תואר בוגר במשפטים מאת מוסד להשכלה גבוהה בישראל או מוסד להשכלה גבוהה בחו"ל שהכיר בו לעניין זה גורם מוסמך בישראל

רישון (חובה): רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין בישראל.

דרישות הניסיון: לא נדרש ניסיון קודם

הגשת מועמדות: דרך אתר הגיוס של הכנסת בקישור: https://ejobs.gov.il/GIUS/KNESSET# יש לפנות ללשונית מכרזים פומביים ולבחור במכרז 106941.

מועד אחרון להגשה: 21.03.2023

 

שם המשרה: מ"מ עוזר משפטי (נוסח חוק)

סוג ההליך: הליך גיוס ממלא מקום לעובדת בתקופת לידה והורות

היחידה: הלשכה המשפטית של הכנסת

דרגת המשרה: ב – א3  

דרישות השכלה: תואר בוגר במשפטים מאת מוסד להשכלה גבוהה בישראל או מוסד להשכלה גבוהה בחו"ל שהכיר בו לעניין זה גורם מוסמך בישראל

רישון (חובה): רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין בישראל.

דרישות הניסיון: לא נדרש ניסיון קודם

הגשת מועמדות: דרך אתר הגיוס של הכנסת בקישור: https://ejobs.gov.il/GIUS/KNESSET# יש לפנות ללשונית מכרזים פומביים ולבחור במכרז 106961.

מועד אחרון להגשה: 21.03.2023

רכז/ת בק אופיס שכר לימוד  להנהלת חשבונות במדור שכר לימוד דרוש.ה רכז.ת לטיפול שוטף בתיקי הגביה של הסטודנטים דרישות: 1.   תואר ראשון  - חובה 2.  ניסיון בהנהלת חשבונות או טיפול בגביה - יתרון 3.  יכולת עבודה במערכות ממוחשבות ושליטה ביישומי אופיס 4.  יכולת גבוהה לעבודה בצוות, חריצות, אמינות ודייקנות. 5.  מגורים באריאל ויישובי הסביבה - יתרון משמעותי 6.  זמינות לעבודה במשרה מלאה lipazk@ariel.ac.il 
רכז/ת משאבי אנוש- תהליכי פרישה  דרוש/ה רכז/ת לטיפול וסיוע בתהליכי סיומי העסקה ופרישה של עובדים באוניברסיטה. התפקיד הינו כחלק מצוות אגף משאבי אנוש. תיאור התפקיד: טיפול וסיוע בתהליכי סיומי העסקה ופרישה של עובדים באוניברסיטה. התפקיד הינו כחלק מצוות אגף משאבי אנוש. בין היתר התפקיד כולל: הכנת טופס 161 למס הכנסה עבודה מול חברות הביטוח והפורטלים השונים שחרור הקופות והכנת מסמכי עזיבה לעובד ביצוע חישובי השלמה לעובד הכנת אישורי העסקה סיוע בתהליכי שימוע משרה מלאה דרישות התפקיד: תואר ראשון- חובה יכולת עבודה במערכות ממוחשבות שליטה טובה ביישומי אופיס. שליטה באקסל- חובה היכרות עם מערכת חילן - יתרון אמינות, אחריות, סדר וארגון יכולת עבודה בצוות lipazk@ariel.ac.il 

למשרות 15.03.2023 לחצו כאן

  פרטי המשרה:
נהג רישיון ג לרשת חנויות ZIP דרוש נהג רישיון ג (ספרינטר) להעברת סחורה בקניונים בכל רחבי הארץ מהמרכז הלוגיסטי בברקן
ימי עבודה: א' – ה'
דרישות התפקיד:
• משרה לטווח ארוך
• ראש גדול
• אחריות
שנות ניסיון: ללא ניסיון – אנו נלמד אתכם את העבודה
שכר הולם למתאימים
אזורים: מרכז שומרון אריאל
קורות חיים office@zipnet.co.il
מזכירה בכלל יחידות הכנסת 

אגף בכיר משאבי אנוש ופיתוח ארגוני בכנסת מודיע על פרסום הליך גיוס פומבי כמפורט להלן:

שם המשרה: מזכיר/ה

היחידה: כלל יחידות הכנסת

דרגת המשרה: 16 – 17  בדירוג המינהלי

דרישות השכלה: 12 שנות לימוד – רצוי תעודת בגרות מלאה.

דרישות הניסיון: לבעלי השכלה תיכונית (12 שנות לימוד) – 3 שנות ניסיון תעסוקתי כמתואר בפירוט המטלות בתיאור התפקיד או בתחומים שיש להם זיקה למטלות אלה.

   לבעלי השכלה של 14 שנות לימוד – 2 שנות ניסיון תעסוקתי כמתואר בפירוט המטלות בתיאור התפקיד או בתחומים שיש להם זיקה למטלות אלה.

   לבעלי השכלה אקדמית (תואר ראשון) ו/או בעלי תעודת טכנאי / הנדסאי (הרשומים בפנקס הטכנאים וההנדסאים) – שנת ניסיון אחת.

   לבעלי תואר שני – לא נדרש ניסיון.

הגשת מועמדות: דרך אתר הגיוס של הכנסת בקישור: https://ejobs.gov.il/GIUS/KNESSET# יש לפנות ללשונית מכרזים פומביים ולבחור בהליך 107198.

מועד אחרון להגשה:27.03.2023

מנהל/ת חשבונות סוג 2/3 למפעל באיזור תעשייה ברקן
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2/3
קורות חיים להפנות במייל
neumark.matan@gmail.com
עובדי עזר למפעל טקסטיל יצרני בברקן למפעל ירושלמי בברקן דרושים עובדים למשרה חלקית Sharon@yerushalmy-son.co.il
פקידה למחלקת רכש  לחברת שיווק דרושה פקידה למחלקת רכש. משרה חלקית / גמיש. עזרה בשוטף למחלקה. אין צורך בניסיון רכש. קו"ח ניתן לשלוח אל rafi@gasltd.co.il 
פקיד/ת בק אופיס  לחברת שיווק דרוש/ה פקיד/ה בק אופיס. משרה מלאה ומיידית. דרוש ניסיון באאוטלוק. הקלדת הזמנות / הצעות מחיר. ניתן לשלוח קו"ח למייל info@gasltd.co.il בהצלחה 
עובד מחסן - נהג  מפעל הממוקם באזור תעשיה ברקן המייצר, מתקין ומתחזק מערכות טיפול באוויר בתעשיות שונות בארץ דרוש עובד למשרה מלאה של נהג, עובד לוגיסטיקה ומשימות כלליות. תיאור התפקיד: -עבודה במחסן לוגיסטי, קבלת סחורה, טיפול במלאים. -נסיעות מנהלתיות ברחבי הארץ, איסוף ואספקת הזמנות ללקוחות וציודים לשטח. -משימות כלליות במפעל, הכנת ציודים דרישות התפקיד: -רישיון נהיגה דרגת ג' - חובה. - מסירות, אחריות ואמינות-חובה. -נכונות לעבודה בשעות נוספות. -רקע בעבודות מחסן - יתרון. -רישיון למלגזה - יתרון. -ידע בתוכנות מחשב לוגיסטיות- יתרון. -הכשרה מקצועית בתחום לוגיסטי- יתרון. -אזור מגורים פתח תקווה או אריאל - יתרון. למתאימים תנאים טובים ושכר מתגמל. קורות חיים לשלוח ל: denis_i@abp-eng.com טלפון ליצירת קשר: 0526416905 
איש /ת תפעול  דרוש/ה איש/ת תפעול לחברה בברקן. התפקיד כולל קליטת הזמנות, תיאום אספקות מול לקוחות, שירות ומענה ללקוחות עסקיים ולסוכני מכירות. משרה מלאה ראשון-חמישי 7-17 דרישות: ניסיון בתפקיד תפעולי/לוגיסטי - חובה שליטה ביישומי מחשב דוא"ל: ronahr123@gmail.com 
 ממונה בטיחות  למעבדות האוניברסיטה דרוש/ה ממונה בטיחות 2806 התפקיד כולל: סיוע למנהל האגף בכל הקשור ליישום מדיניות הבטיחות  של האוניברסיטה, תכנית ניהול הבטיחות והכנה לביקורות איזו . הטמעת נהלי בטיחות לעובדים במפעל וביצוע פעילויות לשיפור הבטיחות אחריות לקיום ועדות בטיחות, הובלת מבדקי בטיחות, וסקרי סיכונים. תפעול שוטף של מערכת ניהול הבטיחות הממוחשבת הכולל מעקב אחר ציוד, מעקב וטיפול במפגעי בטיחות, חקירת תאונות עבודה ובקרה על יישום המלצות לביצוע בסקרי סיכונים.  אפיון ופיתוח תהליכים חדשים במערכת הבטיחות הממוחשבת ואחריות לטיפול בתקלות.  ביצוע ביקורות בטיחות, מעקב ובקרה אחר דוחות וביקורות בטיחות של נאמני בטיחות. תיאום והזמנת הדרכות בטיחות לעובדים.  דרישות התפקיד: 1. בוגר תואר ראשון / הנדסאי בתחום ביולוגיה /כימיה/ביוטכנולוגיה/חומרים - יתרון. 2. הכשרה כממונה בטיחות בתוקף – חובה ( אפשרי ללא ניסיון). 3. רמת סדר ודיוק גבוהה. 4. ידע מוכח בתוכנות אופיס, בדגש על אקסל. 5. יכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת. העבודה במשרה מלאה באריאל לפרטים והגשת מועמדות : mort@ariel.ac.il 
רכז/ת רשות מחקר   למו"פ אזורי מזרח דרוש/ה רכז/ת רשות מחקר 2901 : תאור התפקיד : 1. ניהול הפעילות השוטפת הכספית של רשות המחקר לרבות כוח אדם ותקציבים . 2. אחריות כוללת לטיפול שוטף בכל הקשור למינויים ומלגות לעובדים וסטודנטים על חשבון תקציבי מחקר . 3. אחריות כוללת לטיפול שוטף ברכש מחקרי ואקדמי. הזמנות, חשבוניות וכו' . 4. מעקב והערכה שוטפת, דיווחים לגורמי פנים ולגורמי חוץ . 5.  הכנת דוחו"ת כספיים, חשבוניות והגשתם לגורמי המימון. פיקוח על הגשת דוחו"ת מדעיים . 6. קידום המחקר בקרב הסגל האקדמי: איתור והפצת קולות קוראים, תמיכה וליווי בקשות למענקים . 7. פיקוח על עמידה בדרישות קרנות המחקר ובסטנדרטים של הממשל בארץ ובחו"ל . 8. קיום קשר עם אוניברסיטאות ומוסדות מחקר אחרים . 9. סיוע ביצירת קשרים עם גורמים ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים המממנים מחקרים בארץ ובחו"ל. דרישות התפקיד : 1. תואר בכלכלה או בתחום מתאים לתפקיד- חובה . 2. נסיון של 3-5 שנים בניהול מערכת כספים 3.  רו"ח – יתרון . 4.  נסיון בעבודה בפריוריטי - יתרון. 5.  שליטה טובה בעברית ובאנגלית . 6.  יכולת תקשורת בינאישית ויחסי אנוש מעולים . 7.  סדר, ארגון ומצויינות בעבודה . 8.  יכולת אחריות גבוהה . 9. מקום עבודה: אריאל. קמפוס האוניברסיטה . 10.  אחוזי המשרה ייקבעו בתיאום עם המועמד. לפחות 70%. לפרטים : mort@ariel.ac.il 
תפקידי אב בית ואחזקה   אנו מחפשים לאגף הטכני באוניברסיטת אריאל אנשי אחזקה בעלי ידע טכני לצורך אחזקת מבנים ולתפקידי אב בית. התפקיד כולל: אחריות כוללת על נקיון בניין או מספר בניינים ותחזוקה שוטפת. טיפול במפגעי תחזוקה כולל תיקונים קלים, עבודות צבע, עבודה שוטפת מול צרכים יומיומיים של צוות מנהלה בבניין, סידור כיתות לפי הצורך, אחריות לניקיון הבניין(איש קשר מול גורמי הניקיון). כפיפות למנהל האחראי בבניין וכפיפות מקצועית למנהל האגף הטכני. דרישות התפקיד: 1. ידע תפעולי טכני בתחומי אחזקה ותיקונים קטנים. 2. בעל יוזמה ואחריות רבה. 3. עברית ברמה טובה. 4. יחסי אנוש טובים. 5. מגורים באריאל וסביבתה. מצטערים, רק פניות מתאימות תיעננה. המשרה מנוסחת בלשון זכר אך מופנית לשני המינים. לפרטים : mort@ariel.ac.il 
 רכז/ת פרויקטים לאגף מערכות מנהלה לאוניברסיטת אריאל דרוש/ה רכז/ת פרויקטים באגף מערכות מנהלה תיאור התפקיד- אחראי/ת הפקת כנסים ואירועים – עבודה בצוות הפקה וארגון כנסים. עבודה מול הסגל האקדמי והמנהלי. אחראי/ת מכירות הוצאה לאור. אחראי/ת כרטיסי סטודנט, מעקב אחר הפקת כרטיסים ומענה לפניות סטודנטים. ניהול חדרי ישיבות בבניין ההנהלה. דרישות- תואר ראשון/הנדסאי מדופלם- חובה שליטה מלאה באופיס - חובה אנגלית ברמה טובה יכולת ניסוח טובה בעברית ובאנגלית ידע במערכת פריוריטי – יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד משרה מלאה לפרטים : mort@ariel.ac.il 
רכז/ת - החלפה לחל"ד למדור תוכניות לימודים  לאוניברסיטת אריאל למדור תוכניות לימודים דרוש/ה רכז/ת - החלפה לחל"ד 2914 המשרה כוללת: מתן מענה ותמיכה טכנית לרכזי הסטודנטים במחלקות בכל הנוגע לרישום לקורסים  כמו גם לתכנון ועדכון פרטי תוכניות לימודים במערכת . עדכון  שוטף של פרטי קורסים במערכת הממוחשבת , והקמת תשתית ממוחשבת לכל המחלקות האקדמיות. ביצוע משימות בקרה תקופתיות רבות ומגוונות  בנושא תוכניות הלימודים , מערכת השעות והקורסים . דרישות התפקיד : תואר ראשון – חובה ניסיון בעבודה במערכת המכלול – יתרון משמעותי ידע באקסל – ברמה בסיסית היכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת סדר וארגון  אחריות אישית דיוק ויכולת למידה מהירה לפרטים - mort@ariel.ac.il 
רכז/ת סטודנטים לתואר שני לבית הספר לעבודה סוציאלית  תיאור המשרה: 1. משרה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של התכנית לתואר שני 2. אחריות על מתן שירות לסטודנטים ולסגל ההוראה. 3. טיפול במועמדים והכנת תיקים לוועדות הקבלה. 4. בניית תכניות לימודים ולוח בחינות 5. השתתפות בוועדות כגון וועדת הוראה, כתיבת פרוטוקולים 6. סיוע לראש התוכנית בתפעול ישיר של התכנית לתואר לשני  7. ביצוע מעקב אקדמי מחקרי אחר התקדמות הסטודנטים בלימודי התואר השני ובכתיבת עבודת התיזה. דרישות התפקיד:  1. תואר ראשון/ הנדסאי מדופלם - חובה  2. שליטה טובה בשפה האנגלית  3. תודעת שירות גבוהה  4. יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ  5. יכולת ארגונית ברמה גבוהה  6. יכולת עבודה בריבוי משימות  7. שליטה ביישומי OFFICE  לפרטים - mort@ariel.ac.il 
מורה למדעים  לבית ספר תורני לבנות "נווה אריאל" באריאל דרושה מורה למדעים לפרטים ושליחת קורות חיים office.b@neveariel.org או בטלפון: 052-8443120 מוריה 
מפעיל טרקטור  לחברת עפר הארץ דרוש מפעיל (מחפרון,בובקט,מיני באגר) רק עם נסיון אזור עבודה: בנימין , שומרון לפרטים עומרי 0538533356 
מתאם/מת הספקות ו  לחברה גדולה דרוש/ה נציג/ה לתיאום קווי חלוקה ומענה טלפוני ללקוחות החברה . למשרה מלאה חמישה ימים ימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 מתאים לחיילים משוחררים ללא נסיון קודם סביבת עבודה ממוחשבת ועמידה בלחצים תנאים מעולים למתאימים . לפרטים נוספים ווטסאפ 052-3437681 מייל -uri626@gmail.com 
שירות לקוחות  משרה מלאה, עבודה במחלקת שירות לקוחות של רהיטי דורון, מענה ללקוחות בהתכתבות ובטלפון ושימוש במגוון פתרונות. עובד חברה מהיום הראשון. עדיפות לבעלי ניסיון . פרטים נוספים בטלפון 052-3518292, אורית 
מנהל/ת חשבונות סוג 3  לחברה תעשיתית באזור תעשיה ברקן+אריאל דרוש/ה מנהלת/ת חשבונות סוג 3 ומעלה דרישות התפקיד • הנה"ח לקוחות וסחר – הוצאת חשבוניות, קבלות, גבייה, • מעקב תשלומים ותזרים • ניהול לקוחות במערכת • הנה"ח ספקים – ניהול ספקים במערכת בארץ ומחו"ל • הכנה וביצוע של תשלומים • מעקב אחר הוצאות • ניסיון מוכח של שנתיים לפחות. • ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת – לרבות אקסל. • ניסיון בפריורטי – יתרון • אנגלית – יתרון 5 ימים בשבוע משרה מלאה. קורות חיים למייל: jacklin@flexoprint.co.il 
מפעיל/ה ראשי/ת ליקב המחקרי "מרום אריאל" דרוש/ה מפעיל/ה ראשי/ת (מספר משרה 2915) תיאור התפקיד: הפעלה רציפה של היקב המחקרי במהלך השנה, ובעיקר בתקופת הבציר. העבודה כוללת קשר עם הכורמים, קבלת ענבים ביקב, ביצוע תסיסות מחקריות, ביצוע אנליזות כימיות, סדר וארגון של היקב וסביבתו. דרישות התפקיד: עובד.ת שומר שבת. יכולת ארגונית וטכנית גבוהות. מוכנות לעבודה בשעות לא שגרתיות, כולל ימי שישי וערבי חג במועדי הבציר. אחוזי משרה: בהתאם לעומס ביקב. בתקופת הבציר, יולי - ספטמבר עומס רב. בשאר השנה, עומס קטן ובינוני. מתאים גם לסטודנטים. קו"ח נא לשלוח למייל: darushmop@gmail.com רק פניות מתאימות ייענו 
איש/ת מחסן ומלאים  התפקיד כולל: * הכנסת הזמנות למערכת הממוחשבת * תיאום אספקות מול לקוחות * סריקות, קליטת הזמנות והזנת נתונים * שיחות שירות ומענה ללקוחות עסקיים ולסוכני מכירות משרה מלאה 7-17, ברקן דרישות תפקיד: ניסיון בתפקיד דומה - יתרון ידע וניסיון ביישומי מחשב הגעה עצמאית לברקן קורות חיים ל- rhakim@zahav.net.il 
טלמרקטינג  ארגון 'עד כאן' גדל ואיתו מחלקת הטלמרקטינג! לסניף הטלמרקטינג שלנו שיושב מרחק 3 דקות הליכה מהאוניברסיטה חסר עובדים, מי שמחפש עבודה שיש לה ערך, עם בונוסים, גמישות ועצמאות, אנחנו רוצים אותך איתנו. נדרשת יכולת וורבלית טובה, הרבה מוטיבציה וחיבור לערכי הארגון. יתרון: 1. לבעלי ניסיון בתחום הטלמרקטינג והמכירות. 2. אנגלית שוטפת. היקף משרה: 40% - 100%. לפניות וקו"ח: mati@adkan.org.il 
פקיד/ה לעזרה בניהול משרד משרה חלקית  דרוש/ה סייע/ת למנהלת משרד מפעל באזור תעשייה ברקן למשרה חלקית. ניסיון שנה לפחות. תודעת שרות ותקשורתיות מעולים. יכולת לימוד ועבודה עצמאית. לטיפול בשרות לקוחות, תאומים ואספקות, ספקים, תיוק וארגון, מענה טלפוני ועוד'. העבודה מ 8.30/9.00 עד 1230/1300. תחילת עבודה לאחר החג. פניות וקו"ח בבקשה להעביר למייל donatello.k@gmail.com 
פקיד/ה לעזרה בניהול משרד משרה חלקית  למפעל ותיק באזור תעשייה ברקן. דרוש/ה סייעת למנהלת המשרד במשרה חלקית. טיפול בשרות לקוחות, ספקים, שרותי משרד, הכנת תיק לקוח, תאום אספקות וכו'. העבודה בכפיפות למנהלת המשרד ומנהל המפעל. דרוש ניסיון לפחות שנה, תקשורת בין אישית ותודעת שרות מעולים. יכולת עבודה עצמאית. תחבורה/רכב. 
שרטט/ת לחברת סקיילין עגורנים וטכנולוגיות  לחברת סקיילין היושבת באזור התעשיה ברקן דרושה שרטט.ת במשרה מלאה. ידע באוטוקאד- חובה. יתרון לרקע מעולם התעשיה. קו"ח יש לשלוח ל: jobs@sky-line.co.il 
עוזר/ת אישי/ת למנהל תפעול ומכירות  בחברת סקיילין עגורנים וטכנולוגיות באזור תעשיה ברקן. משרה מלאה ( גמישות לשעות). תפקיד מענין ומשמעותי, הכולל אחריות על פעילות התפעול והביצוע, בניית תוכנית אסטרטגית, ניהול ספקים ועוד. פריוריטי - יתרון. תפקיד עם אופק ועתיד, בסביבת עבודה דינמית וצעירה. יש לשלוח קו"ח: jobs@sky-line.co.il 
מהנדס מכונות לתפקיד של מתכנן מכני.  לחברה המתמחה באוורור תעשייתי השוכנת באזוה"ת ברקן, דרוש מהנדס מכונות לתפקיד של מתכנן מכני. דרישות: תואר ראשון (B.SC) בהנדסת מכונות, ידע ב SOLIDWORKS , ניסיון של שנתיים בתעשייה. יש לציין ציפיות שכר. קורות חיים להעביר למייל: sarel_b@abp-eng.com 
מפעיל מכונת CNC פלזמה  לחברה המתמחה באוורור תעשייתי השוכנת באזוה"ת ברקן, דרוש מפעיל מכונת CNC לחיתוך עם פלזמה. דרישות: ניסיון קודם בתחום, ידע ב AUTOCAD , קריאת שרטוטים. יש לציין ציפיות שכר. קורות חיים להעביר למייל: serhii_p@abp-eng.com ו denis_i@abp-eng.com 
רכז/ת רשות מחקר  למו"פ אזורי מזרח דרוש/ה רכז/ת רשות מחקר (מספר משרה 2901) תאור התפקיד : 1. ניהול הפעילות השוטפת הכספית של רשות המחקר לרבות כוח אדם ותקציבים . 2. אחריות כוללת לטיפול שוטף בכל הקשור למינויים ומלגות לעובדים וסטודנטים על חשבון תקציבי מחקר . 3. אחריות כוללת לטיפול שוטף ברכש מחקרי ואקדמי. הזמנות, חשבוניות וכו' . 4. מעקב והערכה שוטפת, דיווחים לגורמי פנים ולגורמי חוץ . 5. הכנת דוחו"ת כספיים, חשבוניות והגשתם לגורמי המימון. פיקוח על הגשת דוחו"ת מדעיים . 6. קידום המחקר בקרב הסגל האקדמי: איתור והפצת קולות קוראים, תמיכה וליווי בקשות למענקים . 7. פיקוח על עמידה בדרישות קרנות המחקר ובסטנדרטים של הממשל בארץ ובחו"ל . 8. קיום קשר עם אוניברסיטאות ומוסדות מחקר אחרים . 9. סיוע ביצירת קשרים עם גורמים ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים המממנים מחקרים בארץ ובחו"ל. דרישות התפקיד : 1. תואר בכלכלה או בתחום מתאים לתפקיד- חובה . 2. נסיון של 3-5 שנים בניהול מערכת כספים 3. רו"ח – יתרון . 4. נסיון בעבודה בפריוריטי - יתרון. 5. שליטה טובה בעברית ובאנגלית . 6. יכולת תקשורת בינאישית ויחסי אנוש מעולים . 7. סדר, ארגון ומצויינות בעבודה . 8. יכולת אחריות גבוהה . 9. מקום עבודה: אריאל. קמפוס האוניברסיטה . 10. אחוזי המשרה ייקבעו בתיאום עם המועמד/ת. לפחות 70%. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קו"ח נא לשלוח למייל: darushmop@gmail.com רק פניות מתאימות ייענו. 
מנהל תכנון  לחברת הבניה 'חמדת שומרון' דרוש מנהל תכנון. התפקיד כולל ניהול מהלך התכנון, עבודה מול יועצים, ליווי ובקרת תכנון בביצוע. דרישות התפקיד: מהנדס/הנדסאי בניין/אדריכלות. ידע בתוכנת אוטוקד. ניסיון של שנתיים לפחות בניהול ובקרת תכנון למגורים בבנייה רוויה. משרה מלאה. תנאים טובים למתאימים! קו"ח hilla@h-shomron.com