טופס זה מיועד למילוי על ידי בעלי עסקים לבקשת הבחנה "פסולת בסיסית" לבין "פסולת עודפת"

מליאת המועצה האזורית השומרון אישרה את חוק העזר למועצה האזורית שומרון (פסולת עודפת), התשפ"ב–2022, והוא נכנס לתוקפו. בהתאם להנחיות משרד הפנים, המשרד להגנת הסביבה, פסקי הדין של בית המשפט העליון והליכי העבודה במועצה, מבקשת המועצה להביא לידיעתכם את עיקרי החובות והנהלים החלים על כלל בתי העסק והמוסדות בתחומי המועצה.

הבחנה בין "פסולת בסיסית" לבין "פסולת עודפת"

חוק העזר מבחין בין "פסולת בסיסית", שהנה פסולת ביתית או דומה לה, שנוצרת במקום העבודה/העסק כתוצאה מפעילות יומיומית רגילה, אשר פינוייה נעשה, ככלל, על ידי המועצה ללא תשלום נוסף; לבין "פסולת עודפת" - פסולת הנוצרת בתהליכי ייצור, מסחר או פעילות עסקית, בכמות העולה על הפסולת הבסיסית. פינוי פסולת זו יחויב בתשלום אגרה בהתאם למשקלה, נפחה ו/או מספר הפינויים בפועל.
למכתבים בנושא: חובת דיווח אגרה בגין פסולת עודפת | חוק עזר למועצה אזורית שומרון
  |  אי התנגדות חוק עזר פסולת עודפת הממונה על המחוז

חשוב לדעת - לטופס זה יש לצרף את המסמך הבא מלא וחתום על ידי רו"ח/עו"ד - מסמך הצהרה שנתי

פסולת עודפת במועצה האזורית שומרון – כל מה שצריך לדעת

לפרטים:

לינור אהרון
מזכירת מחלקת תברואה | בימים א'-ה' בשעות 8:30-16:00

פרטי העסק

לדוגמה: מכולת, עגלת קפה, מפעל נרות, סטודיו לקרמיקה

* המסמך למילוי נמצא בפתיח הטופס

פרטי הפונה