המחלקה פועלת לשיפור השירות וחווית התושבים, תוך הטמעת ערכי שירות ויצירת אקלים ארגוני המקדם תפיסת שירות בעלת סטנדרטים גבוהים, הממוקד בצורכי הלקוחות. 

המחלקה מקדמת תהליכי שירות דיגיטליים וחדשנים על מנת לשקף לתושבים את המידע הכי עדכני בשגרה ובחירום.

המחלקה מבצעת בקרת איכות לתהליכים השונים בארגון למדידה וקידום הנושאים השונים בהתאמה.

תהליכי שיפור השירות הינם תהליכי עבודה תמידיים. נשמח לשמוע הארות והערות לקידום עבודת הרשות.

מוזמנים לפנות אלינו בכל הנוגע למידע וקבלת שירות:

 לפתיחת פנייה ב whatsApp  פתיחת פניית אקספרס  ספר טלפונים - עובדי המועצה לדף אירועי המועצה

פרטי יצירת קשר

שני חמו
מנהלת המחלקה לאיכות השירות

שמרית יפת
מ"מ מנהלת מחלקת שירותים דיגיטליים

אביטל דרעי
מנהלת מחלקת שירותים דיגיטליים ויועצת לקידום מעמד האישה

אריאלה מלמה
מזכירת המחלקה לאיכות השירות