למילוי טופס בקשה לפירסום משרה לחצו כאן

 

למשרות 06.03.2025 לחצו כאן

  פרטי המשרה
ליישוב רבבה דרוש/ה מנכ"ל/ית  תיאור התפקיד: • ניהול היישוב (ניהול צוות עובדים, ניהול המערך הכספי, ניהול תכניות עבודה ופרויקטים וכד'). • בנית תכנית עבודה שנתית, עם חזון, מטרות ויעדים יחד עם הנהגת הישוב והמועצה. • ביצוע החלטות הוועד וקידום המטרות והיעדים שנקבעו על ידי הנהגת הישוב. • אחריות על השירותים המוניציפאליים. • יזום ופיתוח פרויקטים ותהליכים הקשורים בניהול ותפעול היישוב. • גיוס משאבים. • אחריות כללית על השירותים הקהילתיים והחברתיים. • אחריות על המנהל התקין של עבודת היישוב. • עבודה מול המועצה, הרשויות והמוסדות המיישבים. • מתן שירות ומענה לתושב. כישורים נדרשים: • יכולות ניהול גבוהות בתחומי כוח אדם, וניהול פרויקטים וכספים. • שירותיות, יחסי אנוש ותקשורת מצוינים. • סדר וארגון. • כושר ביטוי טוב בעברית בכתב ובע"פ. • יכולת עבודה עצמאית, אחריות ו"ראש גדול". • יכולת לעבוד בלחץ וריבוי משימות דרישות התפקיד: • ניסיון ניהול עובדים וניהול פרויקטים ותוכניות עבודה – חובה. • תואר אקדמאי רלוונטי – יתרון. • ניסיון ניהולי במערכות מוניציפליות – יתרון משמעותי. • ניהול תקציבים בסדר גודל של 1 מיליון ש"ח לפחות. • רישיון נהיגה – חובה. • שליטה טובה במחשב ובתוכנות office. שליטה תוכנות גביה והנהלת חשבונות – יתרון. • היקף משרה 100% • התפקיד כרוך בעבודה בשעות לא שגרתיות לרבות בשעות הערב. קורות חיים בצירוף 2 המלצות יש לשלוח עד תאריך ה: 16.03.25 למייל revava5242@revava.co.il המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחת ומנוסחת בלשון זכר. *עדיפות תנתן לבעלי מוגבלויות* 
פקידה  למפעל באזור התעשייה ברקן דרושה פקידה לעבודה משרדית אדמיניסטרטיבית ימים א-ה שעות גמישות ניסיון עבודה בפריוריטי חובה יתרון לבעלי רשיון נשק המשרה מיועדת לנשים ולגברים, לפרטים רחלי 052-4744144
מחסנאי/מלקט הזמנות  למחסן למוצרי גומי באזור התעשייה ברקן דרושים מחסנאים/ מלקטי הזמנות. אחראי, ראש גדול. ימים א - ה יתרון לניסיון בתוכנת פריוריטי יתרון לבעלי רישיון לנשק לפרטים רחלי 052-4744144
נהג חלוקת סחורה למשאית 7.5 טון  למפעל בברקן דרוש נהג למשרה מלאה, 5 ימים בשבוע ניסיון קודם חובה יחסי אנוש טובים, חריצות ואחריות- חובה שרון 050-2732017
מנהל/ת פרויקטים לענף התשתיות באזור ירושלים  קבוצת אלון מגייסת מנהל/ת פרויקטים לענף התשתיות באזור ירושלים. העבודה כוללת הוצאת היתרי חפירה / בנייה , ניהול שוטף של הפרויקטים, פיקוח והפעלת קבלני משנה, אישורי חשבונות, פיקוח על עבודות חפירה, יציקות, התקנות וכדומה. משרה מלאה, א-ה, המשרה כוללת רכב. עדיפות לתושבי ירושלים והסביבה. דרישות: נדרש תואר הנדסאי בניין, עדיפות למנהלי עבודה מוסמכים. נדרש ידע בקריאת שרטוטים ובתוכנות OFFICE בדגש על דוא"ל, אקסל, ומיקרוסופט פרוג’קטס. עדיפות לבעלי ידע בפריוריטי. קורות חיים למייל JOBS@ALON-GROUP.COM או לנייד 0502311803. 
סגן/ית מנהל ייצור למפעל בברקן  דרוש/ה סגן/ית מנהל ייצור למפעל מתכת מוביל בברקן.התפקיד כולל: סיוע בניהול שוטף של תהליכי הייצור במפעל. פיקוח ותיאום בין מחלקות הייצור להבטחת עמידה בלוחות זמנים ובסטנדרטים של איכות. הובלת צוותי ייצור ושיפור מתמיד של תהליכי עבודה. פתרון בעיות בזמן אמת והטמעת שיטות עבודה יעילות. בקרה על עמידה ביעדי תפוקה ואיכות. עבודה בשיתוף פעולה עם מחלקת הנדסה, לוגיסטיקה ובקרת איכות. אחריות על בטיחות בעבודה והטמעת נהלי עבודה בטוחים. משרה מלאה - תנאים מעולים!! דרישות: ידע וניסיון בניהול או תפקיד מפתח בתחום הייצור, עדיפות במפעל מתכת או בתעשייה דומה. השכלה טכנית רלוונטית (הנדסאי/ת או מהנדס.ת תעשייה וניהול, מכונות או תחום קרוב). יכולת ניהול והובלת צוותים. ידע בקריאת שרטוטים טכניים והבנה של תהליכי ייצור מתקדמים. יתרון לבעלי ניסיום עם תקני איכות ובטיחות. יתרון לבעלי רקע בניהול פרויקטים ושיפור תהליכים. שליטה במערכות מחשב (ERP, OFFICE). קורות חיים למייל JOBS@ALON-GROUP.COM 
דרוש/ה רואה/ת חשבון  לקבוצת אלון בברקן דרוש/ה חשב/ת (רואה/ת חשבון) שיעבוד/תעבוד כחלק מצוות ויתן/תיתן מענה בכל הנוגע להכנת דוחות כספיים מאוחדים לפי התקינה הבינלאומית, הכנת דוחות מס לחברות הקבוצה, דיווחים שוטפים לרשויות, ביצוע ניתוחים כלכליים. מדובר בעבודה שוטפת מול רואי החשבון והיועצים בחברה ומול מחלקת הנהלת חשבונות. דרישות: רו"ח עם ראש גדול ורצון ללמוד, אקסל ברמה גבוהה, ידע בכללי חשבונאות וכללי דיווח בינלאומיים ועריכת דוחות כספיים, בקרות ISOX, ניסיון בניתוחים כלכליים, ניסיון מחברה יצרנית תעשייתית – יתרון. קורות חיים למייל JOBS@ALON-GROUP.COM או לנייד -0502311803 
איש/אשת אחזקה נוי שירותי תברואה הינה חברה מובילה בתחום פתרונות לאיכות הסביבה. אנחנו מחפשים איש/אשת אחזקה ותפעול מכונות למפעל מיון פסולת מוביל בפתח תקווה. התפקיד כולל: הפעלת מכונת כבישה ותחזוקה שוטפת של מערך מיון פסולת מתקדם. כפיפות למנהל האחזקה במפעל. משרה מלאה בפתח תקווה (סגולה). תנאים מעולים למתאימים. דריושת: חובה ניסיון בעבודה עם כלי עבודה, ידע ורקע טכניים. יתרון לבעלי ניסיון בתחום הפסולת. יתרון לבעלי רישיון למכונה ניידת ועבודה בגובה נדרש ידע בסיסי בחשמל. קורות חיים למייל: JOBS@ALON-GROUP.COM 
טכנאי/ת מחשבים  לקבוצת אלון בברקן דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים. התפקיד כולל: תחזוקת מחשבי החברה, תחזוקת רשת, בניית מחשבים והתקנות, תחזוקת מרכזיה, מערכות בקרת כניסה ומערכת מצלמות. דרישות: ניסיון של עד שנתיים כטכנאי/ת PC או כמנהל/ת רשת - חובה, ניסיון בתמיכה בתקלות משתמשים - חובה, ניסיון בפתרון תקלות תוכנה, חומרה ורשת, ניסיון בהתקנות ובבניית מחשבים וציוד קצה, נכונות לעבודה במשרה מלאה לטווח ארוך, שליטה באופיס – חובה, ידע בפריוריטי - יתרון. קורות חיים למייל JOBS@ALON-GROUP.COM 
מהנדס/ת תכנון למפעל  לקבוצת אלון בברקן מחפשים מהנדס/ת מכונות. התפקיד כולל: תכנון מוצרים בתחום המתכת וליווי המוצר עד האספקה ללקוח. משרה מלאה. דרישות: תואר מהנדס/ת מכונות, ניסיון של 3 שנים בתכנון המוצר (כולל חישובים), עדיפות לבעלי ידע בתחום המתכת, הידראוליקה וחשמל. ניסיון בהקמת פרויקטים חדשים, ויכולת עבודה באופן עצמאי. שפות: עברית ואנגלית ברמה טובה. תוכנות: נדרשת שליטה טובה ב- solid edge/solid works. קורות חיים למייל JOBS@ALON-GROUP.COM 
טכנאי/ת שטח עם ידע בריתוך ומסגרות  לקבוצת אלון דרוש/ה טכנאי/ת / מתקין/ה עם ידע בריתוך ומסגרות, למשרת שטח באזור המרכז. דרוש: ניסיון קודם בעבודות ריתוך ומסגרות – חובה, ידע בקריאת שרטוטים טכניים והבנתם, ניסיון בעבודה כמתקין שטח – יתרון משמעותי. רישיון נהיגה בתוקף – חובה. יתרון לבעלי תעודת הסמכה בריתוך אלקטרודה/ TIG/MIG. יתרון לבעלי ניסיון בעבודה במפעל מתכת או בתעשייה דומה. זהבה 050-2311883. או במייל JOBS@ALON-GROUP.COM 
איש/ת רכש ואדמיניסטרציה   *דרושים | איש/ת רכש ואדמיניסטרציה*  *לחברת ברכת האדמה באש קודש דרוש/ה איש/ת רכש ואדמיניסטרציה* *מה כולל התפקיד?* • רכש פירות וירקות • קליטת תעודות מלאי למחשב • תיאום יומיומי מול ספקים • הפקת חשבוניות וסיוע בהנהלת חשבונות • תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות החברה *דרישות התפקיד:* • שליטה באקסל • יכולת טכנולוגית וראש גדול • דייקנות, אחריות וסדר • זמינות טלפונית בערב לשיחות עם ספקים (כחצי שעה) *ימים ושעות עבודה:* - א', ב', ד' | 8:00-16:00 - ג' | 7:00-16:00 - ה' | 8:00-15:00 - זמינות טלפונית של כחצי שעה בערב לשיחות עם ספקים *אנחנו מחפשים אותך אם:*  יש לך יכולת לעבוד במקביל על מספר משימות  את/ה מחפש/ת מקום עבודה עם צוות משפחתי  את/ה אוהב/ת סביבה דינמית ומאתגרת *מתאים לך?* לשליחת קורות חיים בוואטסאפ בלבד: 054-631-2498 יצחק *ברכת האדמה - מהשדה ישר אליכם הביתה*  
מנהל/ת תפעול לבית אריזה  *דרוש/ה מנהל/ת תפעול לבית אריזה*  לחברת *ברכת האדמה* באש קודש דרוש/ה מנהל/ת תפעול מנוסה לניהול המערך הלוגיסטי בבית האריזה! *מה כולל התפקיד?* • ניהול כלל הפעילות התפעולית היומיומית • אחריות על צוות העובדים וסידור העבודה • פיקוח על תהליכי קבלת סחורה, אחסון וליקוט • ניהול ספקים ומלאי • אחריות על פעילות החנות *דרישות:* • ניסיון ניהולי קודם • ניסיון בניהול מערך לוגיסטי - יתרון • יכולת ארגון וניהול ברמה גבוהה • דייקנות וירידה לפרטים • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ • מנהיגות והנעת עובדים *מה אנחנו מחפשים?* ✓ ראש גדול ויוזמה ✓ אוריינטציה לסדר וניקיון ✓ יכולת לעבוד במקביל על מספר משימות ✓ גישה של "אין בעיות, יש פתרונות" *ימים ושעות עבודה:* • א', ב' | 8:00-16:00 • ג', ד' | 6:30-15:30 • ה' | גמיש *המשרה מיועדת לאנשים הרואים בתפקיד אתגר ומחפשים מקום להתפתח בו!* *מתאים לך?* לשליחת קורות חיים בוואטסאפ בלבד:  *054-631-2498* יצחק בואו להיות חלק מצוות מנצח!  *ברכת האדמה - מהשדה ישר אליכם הביתה* 
נציג /ה לתמיכת מכירות - Back Offic  חברה תעשייתית מובילה בא.ת ברקן מחפשת נציג /ה לתמיכת מכירות- Back Office התפקיד כולל: * טיפוח הקשר עם מגוון לקוחות החברה תוך טיפול בתהליכי הזמנות, הצעות מחיר, תמחור ותפעול. * ניהול ותפעול אספקות מוצרי החברה תוך שמירה על רמה גבוהה של איכות ושרות מקצועי ואדיב. * התנעה, ליווי ומעקב אחר פרוייקטי פיתוח של מוצרים חדשים * המשרה מיועדת לאנשים שאוהבים אתגרים ובעלי מוטיבציה גבוהה שחקני נשמה! * התפקיד הינו אדמיניסטרטיבי, דורש הבנה טכנית, ומחייב תקשורת שוטפת עם אנשי המכירות, המפעל ולקוחות החברה. * מיקום המשרה בברקן. דרישות: * ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה או בתפקידים אדמיניסטרטיביים יתרון משמעותי. * שליטה בתוכנות ה- office- חובה. * ידע וניסיון בתוכנת Priority - - יתרון משמעותי. * הבנה טכנית. * אנגלית ברמה טובה. * משרה מלאה, ימים א' ה'. * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. קו"ח למייל jobss1500@gmail.com 
דרושה מנהל/ת משרד  דרושה מנהל/ת משרד לחברה מובילה בתחום האלומיניום דרושה מנהלת משרד, אחראית, רצינית שיודעת לעבוד תחת לחץ, מסודרת ואסרטיבית. דרישות: מענה טלפוני אירוח לאורחי החברה *ניהול תיקי נותני שירות. *ניהול יומנים *תיוק שוטף *ניהול צי רכבים. *ניהול תיקי ביטוח עסק / רכבים / ליסינג ועוד. *קניות שוטפות למשרד ניסיון בפריורטי – יתרון. ניסיון 1-2 שנים. ימי ושעות עבודה א'-ה' 07:30-16:30 ללא ימי שישי. משרה מלאה לפרטים הילה 052-7269737
דרוש/ה פקיד/ת הזמנות למחלקת רכש  למפעל יצרני בתחום האלומיניום דרוש/ה פקיד/ת הזמנות אחראי/ת עם ראש גדול עם סדר וארגון ויחסי אנוש מעולים ובעל/ת אסרטביות. התפקיד כולל: * קישור בין מערך ההזמנות לבין הייצור. * הקלדת הזמנות רכש מספקים ותיוקם * מעקב אחר הזמנות פתוחות מול הספקים * ניהול משא ומתן מול ספקים * ריכוז חשבוניות רכש בכל סוף חודש והעברתם לאישור תשלום ניסיון בתוכנת פריורטי - יתרון!!! ימי ושעות עבודה א'-ה' 30:16-30:07 ללא ימי שישי.משרה מלאה לפרטים הילה 052-7269737
פקיד/ה טכני/ת  למפעל מתכת "שלייסנר" בברקן דרוש פקיד/ה טכני/ת. חובה ידע בקריאת שרטוטים מכנים. משרה מלאה. טל: 03-9367276 פקס: 03-7626309 מייל: lehav@schleisner.com. איש קשר: נדב. 
שרטט/ת בברקן  למפעל מתכת "שלייסנר" בברקן שרטט/ת. חובה ידע בקריאת שרטוטים מכנים. משרה מלאה. טל: 03-9367276 פקס: 03-7626309 מייל: lehav@schleisner.com. איש קשר: נדב. 
איש/ה עבוד שבבי  למפעל מתכת "שלייסנר" בברקן דרוש איש/ה עיבוד שבבי. חובה נסיון בעיבוד שבבי. משרה מלאה. טל: 03-9367276 פקס: 03-7626309 מייל: lehav@schleisner.com. איש קשר: נדב. 
מבקר/ת איכות בברקן  למפעל מתכת "שלייסנר" בברקן דרוש מבקר/ת איכות. חובה ידע בקריאת שרטוטים מכניים. משרה מלאה. טל: 03-9367276 פקס: 03-7626309 מייל: lehav@schleisner.com. איש קשר: נדב. 
משרת בקאופיס (80% משרה)  למפעל באזור תעשייה ברקן דרוש/ה איש/ת בקאופיס 80% משרה (אפשרות להרחבה בהמשך) ימי עבודה א'-ה' (ללא שישי), גמישות מסוימת בשעות העבודה. התפקיד כולל: * סיוע בניהול שוטף של המשרד * טיפול ביבואים * הפקת הזמנות וחשבוניות * מעקב תשלומים מול לקוחות * הפקת תעודות משלוח רצוי מגורים באזור השומרון / ראש העין / פתח-תקווה לפרטים מיכה 052-3553333
נהג ג  נהג חלוקה משאית בעל ניסיון חובה בתחום המזון באיזור תעשיה ברקן- חלוקה למאפיות וקונדיטוריות - 5 ימים בשבוע רצוי מישהו מהאיזור- לרציניים בלבד ניתן ליצור קשר עם יריב- 0522709100 
נהגים / ע. נהג - לחברת הארכיברים  דרוש /ה נהג /ת משאית מול לקוחות החברה. דרוש ע. נהג קליטה כעובדי /ות החברה מהיום הראשון. עבודה מידית. מיקום המשרה: ברקן היקף המשרה: משרה מלאה שעות עבודה: 7:00 – 17:00, 8:00 – 17:00 גמישות בשעות הבוקר ויכולת לבצע שעות נוספות. אזורי מגורים: השומרון, פ"ת וראש העין שכר התחלתי: ע. נהג: 6,700 ₪, לאחר 6 חודשים 7,000 ₪ ברוטו. נהג: 8,500₪, לאחר 6 חודשים 8,700 ₪ ברוטו. אשל: 40 ₪ נטו יומי. דרישות: בעל רישיוןB תואם 4000 ק"ג או 1C עד 12000 ק"ג (רישיון דרגה B שנת הוצאה עד סוף 2006). תיאור התפקיד: • אחריות לביצוע קו: איסוף/מסירת תיבות/חומר ללקוחות (שליפות, החזרות תיקים, איסוף תיבות ארכיב חדשות, אריזה ועוד). • ביצוע רישום של כלל הפעולות במסופון הייעודי של החברה. • העברת הפריטים מהלקוח לחברה בצורה ראויה ומסודרת. • אחראי לתפעול הרכב בבטחה תוך שמירה על הרכב. • דיווח על מפגעים בטיחותיים ואירועים חריגים. • פריקת הפריטים שהועברו למגנזה או הוחזרו רק לאחר שנבדקו ע"י נציג החברה. • ייצוג החברה בצורה נאותה ואדיבה. • אחראי /ת עם מוטיבציה גבוהה ויכולת עמידה בלחצים. • נכונות לעבודה פיזית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. איש קשר: דיינה אביסר טל: 03-9066025 מייל: dayana@archiv.co.il 
עובדים בעלי רקע טכני  לחברה יצרנית באזור התעשיה ברקן דרושים עובדי יצור בעלי רקע טכני לעבודה במגוון תחומים במפעל במשרה מלאה 8:30 -17:00 לפרטים ושליחת קו"ח לווצאפ 0539315419 
טכנאי מתח נמוך  דרוש טכנאי מתח נמוך - מיגון אבטחה אינטרקום ורשת התקנת מוצרי מתח נמוך (מערכות בקרת כניסה, מצלמות ואזעקות) / טיפול בתקלות בשטח. לקוחות עסקיים ופרטיים היקף משרה - מלאה נסיעה באזור השומרון ומרכז ימים א'-ה', שעות 8:00-17:00 דרישות: שירותיות ויחסי אנוש מעולים. הבנה ויכולות טכניות.השכלה / ניסיון רלוונטיים (מתח נמוך / מיגון ואבטחה / מנעולנות וכד') - יתרון. ניסיון בהתקנת בקרות כניסה - יתרון משמעותי רישיון נהיגה בתוקף על רכב פרטי - חובה לשליחת קו"ח - amit87h@gmail.com / 05483111097 
מזכירה  למפעל יצרני בברקן דרושה מזכירה להחלפת חופשת לידה עם אופציה להמשך עבודה בחברה סביבת עבודה דינמית ומשפחתית תיאור התפקיד : עיסוק בהצעות מחיר, הזמנות, תעודות משלוח, הכנת תיקי ייצור ותיאום הרכבות ניסיון בתחומים הנ"ל - יתרון משמעותי גישה למערכות ממוחשבות יכולת הקפדה על פרטים וניהול משימות במקביל ראש גדול ימים א-ה , שעות עבודה 08:00-16:00 קורות חיים avi3165@gmail.com 
עובד/ת מרכז מבקרים ביקב טורא  יקב טורא, מהיקבים המובילים בארץ, ביישוב רחלים מחפש עובד/ת לטווח ארוך לעבודה בימי שישי במרכז המבקרים. דרישות התפקיד- רצינות ייצוגיות יחסי אנוש מעולים בעל/ת יכולת ביטוי גבוהה. שומר/ת שבת- חובה (דרישה של הרבנות) אנגלית- יתרון שכר גבוה למתאימ/ה קורות חיים נא לשלוח ל: Infov@turawinery.com 
שרטט/ת טכני/ת  דרוש/ה שרטט/ת טכני/ת לנגרייה המתמחה בנגרות מיוחדת. משרה מלאה | תנאים מעולים | סביבת עבודה משפחתית אנחנו מחפשים שרטט/ת טכני/ת עם ניסיון והבנה טכנית גבוהה, שיצטרף/תצטרף לצוות שלנו ויעבוד/תעבוד על פרויקטים מרתקים בעולם הנגרות המיוחדת. מה אנחנו מחפשים? ✔ ניסיון קודם בשרטוט טכני – יכול להיות מרקע של עיצוב פנים או הנדסה אדריכלית. ✔ ידע קודם ומעשי בשרטוט חובה! ✔ שליטה באחת מתוכנות השרטוט: AutoCAD, SketchUp, SolidWorks או תוכנה דומה. ✔ יכולת הבנה טכנית גבוהה ותשומת לב לפרטים. ✔ יכולת לתרגם רעיונות ועיצובים לתכניות עבודה ברורות. ✔ יכולת עבודה עצמאית ובצוות. מה תקבל/י אצלנו? ✔ תנאים מעולים למתאימים! ✔ סביבת עבודה משפחתית, מקצועית ותומכת. ✔ עבודה על פרויקטים ייחודיים ומאתגרים בעולם הנגרות המתקדמת. ✔ אפשרות להתפתח וללמוד מאנשי מקצוע מנוסים בתחום. מתאים לך? נשמח לשמוע ממך! דרישות התפקיד ניסיון קודם בשרטוט טכני – חובה ידע קודם ומעשי בשרטוט - חובה שליטה באחת מתוכנות השרטוט: AutoCAD, SketchUp, SolidWorks או תוכנה דומה קורות חיים ל ronahr123@gmail.com 
לחברת רהיטים מובילה בברקן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למשרה מלאה  חובה ניסיון בהנהלת חשבונות. עבודה בסביבה מקצועית ונעימה. לפרטים נוספים ושליחת קו"ח: אלעד 050-6888898 

bnwld89@gmail.com

מזכירה לנשים נפגעות אלימות וילדיהן באזור שערי תקווה  הגדרות התפקיד: * ניהול המשרד, טיפול ותיוק מסמכים, עבודה אדמניסטרטיבית. * קשר עם גורמי חוץ (מחלקות רווחה, ביטוח לאומי, משרדי ממשלה ועוד). * משימות סיוע נוספות אל מול הנשים והילדים עפ"י צורך. דרישות התפקיד: * ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנת excel לרבות office. * בעלת זיקה לעולם הדתי והחרדי. * רישיון נהיגה. * יכולת לתת מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות. * יחסי אנוש מעולים העבודה בהיקף של כ - 20 שעות שבועיות ודורשת נכונות לעבוד יום בשבוע אחר הצהריים וגמישות בשעות על פי צורך. קו"ח יש לשלוח למייל : bmresume111@gmail.com נא לציין משרה : 346 
רכזת בית ילדים  למקלט לנשים דתיות וחרדיות נפגעות אלימות וילדיהן באזור שערי תקווה - דרושה רכזת בית ילדים. הגדרות תפקיד: *אחריות לתכנון פעילות הילדים והפעלתה היום יומית. דרישות התפקיד: *ניסיון בעבודה חינוכית עם ילדים במגוון גילאים. * ראש גדול וגמישות. * בעלת זיקה לעולם הדתי והחרדי. * יחסי אנוש מצוינים וחוסן נפשי. * העבודה ב 75% - 100% משרה. דרושה נכונות לעבודה יום בשבוע אחה"צ. קו"ח יש לשלוח למייל : bmresume111@gmail.com 
דרוש חשמלאי  דרושים חשמלאים/ ראשי צוותים ומנהלי עבודה בחשמל עם רישיון חשמלאי/ עוזר חשמלאי למשרה מלאה בתנאים טובים – התחלה מיידית עבודת שטח בחשמל – עבודה מעניינת בסביבה צעירה ודינמית עדיפות לבעלי ניסיון בחשמל לתעשיה. נדרש רישיון חשמלאי. חובה רישיון נהיגה ויכולת הגעה עצמית לנקודת איסוף. ללא עבר פלילי. יכולת לקבל סיווג ביטחוני. מוכר כעבודה מועדפת. שלחו קורות חיים לווצאפ 0505605033 חפשו - לנגרמן הנדסת חשמל 
מנהל/ת משרד דרושה מנהל/ת משרד למפעל פלסטיק בברקן ( אפשרות לחצי משרה):
• ניהול קשר מול לקוחות, ספקים וגורמי חוץ, מענה לבירורים, קידום תהליכים ועמידה בלו"ז.
• רכש מול הספקים, ניתוח הצעות מחיר, ביצוע הזמנות במערכת, מעקב שוטף עד אספקה וקליטה למלאי.
• פתיחת ספק במערכת, בדיקת ניכוי מס במקור, קליטה חשבוניות, הכנת תשלומים                       (צ'קים והעברות).
• פתיחת לקוח במערכת, בניית הצעות מחיר .
• קליטת הזמנת לקוח למערכת והעברה לייצור, הכנת תעודות משלוח, הפקת חשבוניות ואספקה.
• גיול חובות ללקוחות וביצוע גביה.
• ניהול משרד שוטף, מענה טלפוני וטיפול בפניות, סיוע לבעלי החברה ביישום המטלות     השוטפות, זימון פגישות, טיפול במסמכים, התכתבות מול מגוון גורמים ועוד.
• תרגום את הצרכים לשפת המפעל כולל : בניית מק"ט ,הליכים ,חומרים  .
• קביעת מועדי אספקה בתיאום עם ייצור.
• אישור הזמנות והתחייבות לכמות ומועד מול לקוח .
• בדיקת קיום חומרי גלם במלאי ובמידת הצורך השלמתם.
• מעקב ביצוע הוראות הייצור .(ניהול רצפת הייצור).
• ביצוע ביקורת איכות למוצרי המפעל.
• הפקת דוחות .
• ידע של תוכנת Priority
• שפות: עברית , עדיפות גם לרוסית.


מייל לשליחת קורות חיים : tagorfactory@gmail.com
איש קשר : 054-6456510 סמיון

תנאים טובים למתאימים.

למשרות 25.02.2025 לחצו כאן

  פרטי המשרה
פקיד.ה עם ידע בהנהלת חשבונות  לחברה מובילה בתחום המזון, דרוש.ה פקיד.ה עם ידע בהנהלת חשבונות עבודה שוטפת מול לקוחות החברה וצוות מכירות היקף משרה: משרה מלאה (יכול להתאים גם לאמהות ) 5 ימי עבודה יחסי אנוש טובים- חובה יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל-חובה נסיון בהנהלת חשבונות -יתרון ידע ב SAP- יתרון נסיון בגביה-יתרון יכולת הגעה עצמית לברקן( ליד אריאל)-חובה. קורות חיים ניתן לשלוח למייל account6@amit-pastry.com לפרטים נוספים ניתן לפנות אל טלי- 0549141214 
נציג /ה לתמיכת מכירות - Back Office  חברה תעשייתית מובילה מחפשת נציג /ה לתמיכת מכירות- Back Office התפקיד כולל: טיפוח הקשר עם מגוון לקוחות החברה תוך טיפול בתהליכי הזמנות, הצעות מחיר, תמחור ותפעול. ניהול ותפעול אספקות מוצרי החברה תוך שמירה על רמה גבוהה של איכות ושרות מקצועי ואדיב. התנעה, ליווי ומעקב אחר פרוייקטי פיתוח של מוצרים חדשים המשרה מיועדת לאנשים שאוהבים אתגרים ובעלי מוטיבציה גבוהה – שחקני נשמה! התפקיד הינו אדמיניסטרטיבי, דורש הבנה טכנית, ומחייב תקשורת שוטפת עם אנשי המכירות, המפעל ולקוחות החברה. מיקום המשרה בברקן דרישות: * ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה או בתפקידים אדמיניסטרטיביים – יתרון משמעותי. * שליטה בתוכנות ה- office- חובה * ידע וניסיון בתוכנת Priority - - יתרון משמעותי. * הבנה טכנית. * אנגלית ברמה טובה. * היקף המשרה: ימים א' – ה' בשעות 08:00 – 17:00 *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קו"ח למייל jobss1500@gmail.com נא לציין שם משרה 
איש/אשת מכירות בתחום הברזל  חברה ותיקה ומובילה בתחום הברזל המקצועי מגייסת איש/אשת מכירות טלפוניות, עם ניסיון בתחום הברזל המקצועי. התפקיד כולל ניהול תיקי לקוחות קיימים: טיפול בהצעות מחיר, הזמנות וגבייה. מכירה ללקוחות חדשים שפונים לחברה, ומתן שירות ללקוח במקצועיות. משרה מלאה ראשון עד חמישי. אזור תעשייה ברקן. דרישות התפקיד - ניסיון קודם במכירות ללקוחות עסקיים ובעלי מקצוע - חובה - ניסיון בתחום הברזל - חובה. קורות חיים ל- ronahr123@gmail.com 
טכנאי/ת שטח לחברת שערים חשמליים  חברת שערים חשמליים מובילה מגייסת טכנאי/ת שטח. התפקיד כולל התקנות של מחסומי זרוע חנייה, ושירות למחסומים ושערים חשמליים. ראשון-חמישי, ללא ימי שישי. הגעה כל בוקר למשרדי החברה בברקן ומשם יציאה לעבודה בכל הארץ. רכב צמוד לאחר תקופת ההכשרה. דרישות התפקיד * רקע והבנה טכניים - חובה * ניסיון בעבודת שטח מאומצת - חובה * ניסיון במסגרות/חשמל - יתרון משמעותי * תעודת הנדסאי /טכנאי אלקטרוניקה/מכונות - יתרון. קורות חיים ל- ronahr123@gmail.com 
מנהל/ת חשבונות  לחברה מובילה הממוקמת באזור תעשייה ברקן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. עבודה תחת מנהלת כספים. אפשרות למשרה מלאה / משרת הורה דרישות התפקיד בוגר/ת לימודי הנהלת חשבונות - חובה ניסיון בהנהלת חשבונות של שנתיים לפחות - חובה ניסיון בפריוריטי - חובה ידע באקסל - יתרון קורות חיים ל ronahr123@gmail.com 
פקיד/ת הזמנות למחלקת רכש  חברה ותיקה ומובילה בתחומה באזור תעשייה ברקן מגייסת פקיד/ה למחלקת רכש. התפקיד כולל: * קישור בין מערך ההזמנות לבין מחלקת הייצור * הזנת רכש וספקים * ניהול משא ומתן מול ספקים * ריכוז חשבוניות רכש והתנהלות מול הנהלת חשבונות העבודה במשרדי החברה - ראשון-חמישי 07:30-16:30 – יש גמישות דרישות התפקיד * שליטה מלאה בתוכנת פריורטי - חובה * שליטה מלאה ביישומי אופיס * אחריות, ראש גדול, מסירות, אסרטיביות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות קורות חיים ל ronahr123@gmail.com 
מנהל/ת משרד - אזור תעשייה אריאל ברקן  למשרד דינאמי ומוביל באזור תעשייה אריאל ברקן דרוש.ה מנהל.ת משרד מקצועי.ת ומסודר.ת למשרה מלאה. התפקיד כולל מגוון רחב של משימות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות תוך עבודה צמודה עם צוות החברה וניהול שוטף של המשרד. **המשימות כוללות:** - ניהול לו"ז יומי של המנהלים וארגון פגישות - מענה לטלפונים ומיילים וטיפול בפניות - קבלת אורחים ומתן שירות מקצועי ללקוחות - תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות העובדים - עבודה עם ספקים ולקוחות בצורה שוטפת משרה מלאה/ משרת הורה (8:00-16:30 או 8:00-15:00) דרישות התפקיד - ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי - חובה - שליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה - ניידות ויכולת הגעה עצמאית לאזור התעשייה אריאל ברקן - חובה - יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות - יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות קורות חיים ל- ronahr123@gmail.lcom 
מזכירה- מנהלת אדמיניסטרטיבית  דרושה מזכירה לברכת האדמה תיאור התפקיד: הנהלת חשבונות, אחריות על ניהול הזמנות יומיומיות (תחום פירות וירקות), מזכירה אישית – קביעת לוחות זמנים, תיאום פגישות ושיחות מקדימות ועוד, עבודה בסביבה דינמית עם צוות מקצוע דרישות: ניסיון חובה בתחום, שליטה מלאה באקסל, סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת עבודה בסביבה מהירה ודינמית, יחסי אנוש מעולים ושירותיות גבוהה, מיקום:אש קודש (גבעות שילה) לשליחת קורות חיים בוואטסאפ בלבד: *054-631-2498יצחק 
מזכירה  דרושה מזכירה לברכת האדמה הצטרפי אלינו לצוות משפחתי. אנחנו מחפשים מזכירה שמבינה את ערך השירות, אחראית ובעלת יכולת לבצע משימות בצורה מקצועית ומדויקת. תיאור התפקיד:  שירות לקוחות ברמה גבוהה, ניהול סושיאל (תפעול אינסטגרם ופייסבוק, כולל יצירת תוכן), ביצוע שירותי משרד שוטפים, 4-5 משמרות בשבוע (כולל משמרות בוקר וערב) דרישות התפקיד: ניסיון בסושיאל - יתרון, יכולת תקשורת נעימה ומקצועית עם לקוחות, נכונות לעבודה במשמרות ערב (בין 1 ל-2 משמרות ערב בשבוע) אם את בעלת ראש יצירתי, מסודרת, ואוהבת לעבוד בסביבה דינאמית, אנחנו רוצים אותך איתנו! מה אנחנו מציעים? סביבה מקצועית ותומכת, מקום עבודה נעים עם הזדמנויות להתפתח וללמוד. אש קודש (גבעות שילה)  מעוניינת? שלחי קורות חיים בוואצפ ל: 054-631-2498 יצחק 
מנהל תפעול  רוש מנהל לצוות התפעול של "ברכת האדמה"  חולם להצטרף לצוות שלנו ולעבוד בסביבה דינאמית ומרתקת? עכשיו זו ההזדמנות שלך! משרת תפעול - תחום משלוחים ואריזת פירות וירקות דרישות התפקיד:  עבודה חמישה ימים בשבוע, א' עד ה', גישה טובה למחשב, מחפשים מועמד לטווח ארוך בלבד, יכולת הנעת עובדים, יצירת מוטיבציה ויכולת פתרון בעיות בשטח, עבודה בסביבה מהירה, עם דגש על יעילות, סדר וחכמה, יכולת עבודה תחת לחץ ועומס ניסיון בעבודת צוות ומוסר עבודה גבוה, נכונות לעבודה פיזית בהתאם לצורך – כולללת אריזות סידור סחורה ופעילויות נוספות בשטח אנו בברכת האדמה מציעים עבודה בסביבה נעימה, תומכת ומאתגרת. אם אתה מחפש אתגר בסביבה תפעולית, עם הזדמנויות ללמוד ולהתפתח – נשמח לשמוע ממך! אש קודש ( גבעות שילה) מעוניין? שלח קורות חיים וציפיית שכר בוואצפ בלבד:  054-631-2498 יצחק 
מוקדנים\יות למוקד שומרון  דרושים מוקדנים\מוקדניות לעבודה במשמרות בוקר ,ערב ולילה כולל שבתות חגים וחול המועד , העבודה מגיל 18 , יתקיים קורס מוקדנים * דרישות התפקיד : התחייבות לארבעה ימים בשבוע , נכונות לעבודה מאומצת במשמרות , עבודה תחת לחצץ , מתן מענה בשגרה ובחירום , יחסי אנוש טובים , התחייבות לשנה,ידע בסיסי במחשב , זמינות להקפצות לפי הצורך . אפשרי גם כתקן שירות לאומי , * המודעה פונה אל שני המינים מיקום העבודה : מנהלת גב ההר . הקורס נחשב כשעות עבודה בשכר (הקורס יפתח במרץ לאחר ראיון קבלה ) קורות חיים למייל mymoked@gmail.com לשאלות ובירורים - מוטי זלביץ מנהל המוקד 0547580781 
נציגת גבייה  לחברת חיון טכנולוגיות דרוש/ה נציג/ת גבייה , עבודה מול פורטלים - חשכ"ל ניפנדו, סטורנקסט וכו'.. קריאת כרטסת, דו"ח גיול, עבודה עם אקסל. עבודה מול לקוחות עסקיים ופרטיים. משרה מלאה (8 שעות)חמישה ימים בשבוע ידע ו/או תעודה בהנהלת חשבונות סוג 1 /2 יתרון קורות חיים יש לשלוח למייל sharonh@alltrade.co.il 
נציגת גבייה  חברת חיון טכנולוגיות בע"מ 
נהג/ת חלוקה  למחסן בברקן נדרש נהג חלוקה תושב הסביבה עם רישיון ג' . שעות העבודה 7:00-16:30, 5 ימים בשבוע. העבודה כוללת הכנת הזמנות ויציאה לחלוקה והכרת מערכות מחשב. דרישות 12 טון ומעלה ניסיון 3 שנים בהפצה רישיון מלגזה הכנת הזמנות במחסן קו"ח למייל jobss1500@gmail.com 
מנהל /ת אבטחת איכות שוק מקומי  חברה בתחום ייצור ותעשייה לחברה תעשייתית באזור ראש העין/אריאל דרוש/ה מנהל/ת אבטחת איכות לניהול מערך האיכות. תחומי אחריות: * גיבוש ועדכון תפיסת איכות. * כתיבה והטמעה של נהלי עבודה ברורים. * קביעת מדדי איכות. * הובלת תהליכי למידה ושיפור בעקבות המדידה. * ממשק מול בקרת איכות במפעל. דרישות: - השכלה רלוונטית. - ניסיון קודם של שנתיים כאחראי /ת /מנהל /ת איכות בתעשייה. - רקע /ידע בתחום הגומי. - שליטה מלאה ביישומי Office. - שליטה בפריוריטי – יתרון. קו"ח למייל: jobss1500@gmail.com 
מהנדס /ת ייצור  חברה בתחום ייצור ותעשייה לחברת פולימרים בא.ת. אריאל. דרוש/ה מהנדס/ת ייצור. במסגרת התפקיד: הגדרת תהליכי הייצור וההרכבה של מוצרי החברה. ליווי קו ייצור, התמודדות ופתרון בעיות בקווי הייצור. דרישות: הנדסת/הנדסאי מכונות/פלסטיקה ידע בתוכנת Solidworks. ידע בפריוריטי – יתרון מהותי. יכולת בין אישית טובה סדר וארגון קו"ח למייל jobss1500@gmail.com 
מנהל/ת ייצור  חברה בתחום ייצור ותעשייה לחברה העוסקת בייצור פולימרים באזור אריאל דרוש/ה מנהל /ת ייצור במסגרת התפקיד: ניהול צוות עובדים. בניית תכנית עבודה מחלקתית, בקרת ביצוע וניתוח סטיות. תכנון ובקרת מלאי מחלקתי. כפיפות למנהל תפעול דרישות: ניסיון ניהולי של שלוש שנים לפחות בחברה תעשייתית ידע ושליטה שוטפים בתוכנת פריוריטי חובה. רקע והבנה טכניים- חובה. אנגלית ברמה טובה יתרון והעדפה לבעלי ניסיון בתעשיות כגון גומי, פלסטיקה או תחומים תעשייתיים דומים. קו"ח למייל jobss1500@gmail.com 
קניין/ית רכש חו"ל  חברה בתחום ייצור ותעשייה לחברה תעשייתית באזור אריאל דרוש.ה קניין.ית רכש חו"ל במשרה מלאה במסגרת התפקיד: * איתור ספקים חדשים. * ניהול מומ עם ספקים. * טיפול בהצעות מחיר. * הפקת הזמנות רכש. * מעקב אחר אספקת הזמנות. * בירורי אספקה וטיפול מול ספקים. * מענה טלפוני לספקים. * ממשק מול גורמים בארגון (מחסן, תפ"י והנהלת חשבונות). דרישות: * ניסיון בפריוריטי - חובה. * הכרות עם תוכנות OFFICE - חובה. * עבודת צוות, שירותיות, יסודיות ואחריות. * בעל /ת יחסי אנוש טובים ומוסר עבודה גבוה. * בעל /ת יוזמה לקידום תהליכים ומציאת פתרונות. * אנגלית ברמה טובה מאוד. * ניסיון 3 שנים לפחות בתחום הרכש. * ניסיון קודם בחברה תעשייתית. * ניסיון בתהליכי ייבוא וייצוא. * ניסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל. קו"ח למייל jobss1500@gmail.com 
אחראי/ת שילוח בינלאומי  לחברה תעשייתית מובילה בתחומה באזור אריאל דרוש/ה אחראי/ת שילוח בינלאומי לעבודה מול ספקי שרותי השילוח (ים, אוויר וקורייר) תיאור תפקיד: * טיפול בכל משלוחי החברה משלב איתור ספקי השילוח. * קבלת הצעות מחיר, מו"מ, סגירת הסכמים. * הכנה, ביצוע ומעקב אחרי המשלוחים ובקרת חשבוניות. * ניהול תיקי היבוא/יצוא. דרישות: ניסיון בתחום השילוח (ימי, אווירי וקורייר). ניסיון בעבודה מול ספקים סין ומזרח אסיה וכן אירופה. היכרות טובה עם עולם השילוח, תקנים, מגבלות יבוא ויצוא. אנגלית ברמה טובה. תודעת שירות גבוהה. שליטה בישומי אופיס. שליטה בפריוריטי יתרון מהותי. אנו מחפשים אישיות דינמית, קליטה מהירה, נכונות לעבודה מאומצת ולהשקעה. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. קו"ח למייל jobss1500@gmail.com 
פלנר/ית תפ"י  למפעל באזור תעשייה ברקן דרוש פלנר/ית תפ"י. במסגרת התפקיד: * עיתוד המלאי בהתאם לתוכניות הייצור. * פתיחת הזמנות לקוח ופק"עות. * בקרה שוטפת על הייצור. * בקרה ועמידה בזמנים מול הזמנות הלקוח. * בניית תכניות עבודה למחלקות הייצור השונות. * ביצוע תמחירים וטיפול בהצעות מחיר. * השתלבות במשימות מחלקת התפ"י. דרישות: - השכלה- תואר אקדמי- יתרון. - ניסיון בעבודה מפעל יצרני במחלקת תפ"י- חובה. - יכולת עבודה עם מגוון ממשקים. - מסירות ונכונות לעבודה בשעות נוספות. - יכולת אנליטית. - ידע טכני בקריאת שרטוטים. - ניסיון עבודה במערכת הפריוריטי- חובה. - ידע בתוכנות אופיס לרבות אקסל- חובה. - מיקום המשרה: אזור תעשיה ברקן. * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. קו"ח למייל jobss1500@gmail.com 
פקיד/ה  דרוש פקיד/ה למפעל בברקן תיאור המשרה: ניהול יומן ומענה טלפוני טיפול במיילים והזמנות עבודה מול לקוחות פרטיים/קבלנים דרישות התפקיד שליטה ביישומי מחשב יכולת עבודה תחת לחץ ויכלת אירגון גישה שירותית ואדיבה טלפון: 050-8216293 מייל: or@tayar-doors.co.il אור 
דרוש מלגזן לחברה מובילה בברקן  דרישות התפקיד: סידור סחורה,קבלת סחורה,העמסת משאיות. יכולת פיזית לעבודות מחסן. רישיון מלגזה בתוקף רישיון לנשק חובה ימי עבודה א-ה בוקר; 06:30-17:00 ליצירת קשר 0548183423 שלום 
איש/אשת מכירות טלפוניות לחברה בתחום הברזל  חברה ותיקה ומובילה בתחום הברזל המקצועי מגייסת איש/אשת מכירות טלפוניות עם ניסיון במכירה לבעלי מקצוע. התפקיד כולל ניהול תיקי לקוחות קיימים: טיפול בהצעות מחיר, הזמנות וגבייה. מכירה ללקוחות חדשים שפונים לחברה, ומתן שירות ללקוח במקצועיות. משרה מלאה ראשון עד חמישי. אזור תעשייה ברקן. דרישות התפקיד: - ניסיון קודם במכירות ללקוחות עסקיים ובעלי מקצוע - חובה - ניסיון בתחום הברזל יתרון משמעותי - יכולת הגעה עצמית לברקן. קורות חיים ל ronahr123@gmail.com 
מבקר/ת איכות בברקן  משרה מלאה במפעל מתכת שלייסנר בברקן. חובה בקריאת שרטוטים מכנים. טל 03-9367276 פקס 03-7626309 מייל: lehava@schleisner.com איש קשר: נדב 
שרטט/ת בברקן  משרה מלאה במפעל מתכת שלייסנר בברקן. חובה בקריאת שרטוטים מכנים. טל 03-9367276 פקס 03-7626309 מייל: lehava@schleisner.com איש קשר: נדב 
איש/ה עבוד שבבי  משרה מלאה במפעל מתכת שלייסנר בברקן. חובה רקע בעיבוד שבבי. טל 03-9367276 פקס 03-7626309 מייל: lehava@schleisner.com 
פקיד/ה טכני/ת  משרה מלאה במפעל מתכת שלייסנר בברקן. חובה רקע טכני. טל 03-9367276 פקס 03-7626309 מייל: lehava@schleisner.com 
רכז/ת תפעול ולוגיסטיקה ניסיון קודם בתפקיד לוגיסטי או אדמיניסטרטיבי, שליטה במערכות ממוחשבות ויישומי אופיס, פריורטי - חובה  יחסי אנוש טובים, אחריות ודיוק,  היקף משרה: מלאה שכר גבוה לשליחת קורות חיים: carmit@carma-hr.co.il 
נציג/ת שירות במוקד חברת דרכים זגגות רכב  המשרה נפתחה גם לסטודנטים!!! חברת דרכים מרחיבה את מוקדי השירות בא.ת אריאל ומזמינה אותך לעבוד איתנו במוקד הכי כיף באוירה משפחתית ללא מכירות!  45 ₪ לשעה + מענק חד פעמי ע״ס 2000 ₪  ניסיון במוקדי שירות יתרון משמעותי  ימי שישי לסירוגין תחילת עבודה מיידית. ניתן לשלוח וואטסאפ לנייד 0555631135 מיטל קו״ח למייל ‏Meital.r@drachim.co.il ניידות חובה. 
דרוש/ה מדריכ/ה לתכנית טבע וגינה אקולוגית בצופים ובראש העין  מיידי! דרושים מדריכים לתכנית טבע וגינה אקולוגית אם גם אתם חולמים על גינה, טבע וחינוך אחר- הצטרפו לצוות המדריכים המעולה שלנו. ההדרכה בשעות הבוקר, במערכת שעות קבועה, 4-6 שעות ביום. 12-30 שעות בשבוע. התכנית עוסקת בנושאים של גידול ירקות, טבע, אורח חיים בריא וקיימות. המדריכים מקבלים ליווי, הכשרה ע"י רכזות ההדרכה ומערכי שיעור מפורטים לאורך כל השנה. מתאים גם לאמהות, סטודנטים. דרושים מדריכים למקומות הבאים: צופים- ימי ג' ו-ד' - 6 שעות ביום מהשעה 09:00 ראש העין - יום ב' - 6 ש', יום ג' 7 ש' - מהשעה 08:00 לפרטים נוספים: סמדר 052-960-0823 קו"ח: dorit.green.center@gmail.com למידע וסרטון על תכנית הטבע והגינה שלנו: https://cvcard.co.il/merkaz_nahlieli/?whatsapp=1 
נהג  ארד אמיליו בע"מ מחפשת אותך! נהג בעל רישיון ג' זהיר,חרוץ ומסור למשרה מלאה מ 06:00 עד 16:00. חברה באווירה משפחתית ומתגמלת 
מנקה למשרד באיזור התעשייה ברקן  למשרד הנדסה באיזור התעשיה ברקן דרוש/ה מנקה לפעם בשבוע, בין השעות 08:30 - 16:30. נא לפנות לרונית בווצאפ בלבד - 0525671534 
מנהל/ת ייצור למפעל בברקן  למפעל לברזל בברקן דרוש/ה מנהל/ת ייצור. תחומי אחריות: * ניהול צוות עובדי ייצור. * ניהול מספר מחלקות * יעול ושיפור שיטות * אחריות על קבלת חומרים. * טיפול בהזמנות נכנסות וסידור העבודה בהתאם. * אחריות על אחזקת המכונות וציוד המפעל. * שמירה על סדר וניקיון באזור הייצור. משרה מלאה ראשון-חמישי, אזור תעשייה ברקן דרישות התפקיד: ניסיון ניהולי או ניסיון פיקודי מהשירות הצבאי - חובה ניסיון בניהול ייצור - חובה ידע טכני נרחב - חובה ידע בתחום הפח / ברזל - יתרון הנדסאי/ת תעשייה וניהול - יתרון. קו"ח ל- ronahr123@gmail.com 
פקיד/ה למחלקת שיווק/ בק אופיס  לחברת שיווק באזור התעשייה ברקן דרוש /ה פקיד /ת בק אופיס למחלקת השיווק. עבודה כוללת: תמיכת בק אופיס לסוכנים בשטח. טיפול בהזמנות והצעות מחיר. יכולת עבודה תחת לחץ. עבודה ותקשורת אינטנסיבית ב outlook. משרה לטווח ארוך. משרה מלאה 08:00-16:30. דרישות: - שירותיות, אחריות, רצינות. - שליטה בישומי office וב- outlook בפרט. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. קו"ח למייל hadas@gasltd.co.il 
חשמלאי מוסמך  דרוש חשמלאי מוסמך לחברה קבלנית בתחום החשמל המתמחה בעבודות ייחודיות ברחבי הארץ ופרויקטים. במסגרת התפקיד: 1. עבודות חשמל בכל רחבי הארץ 2. פיקוח וניהול פרויקטים דרישות: 1. בעל רישיון חשמלאי מוסמך *בלבד* - חובה 2. ניסיון בתחום עבודות חשמל 3 שנים לפחות - חובה 3. ניסיון בניהול פרויקטים - יתרון 4. ניסיון בהכנת כתבי כמויות בתוכנת דקל - יתרון 5. רישיון נהיגה - חובה 6. רישיון עבודה בגובה - יתרון תנאי עבודה: 1. משרה מלאה, 07:00-16:00 2. שעות נוספות למעוניינים 3. רכב פנו עוד היום לקבלת מידע נוסף - נא לשלוח קורות חיים למייל: tiful@sfi.co.il *מומלץ לשלוח מכתב המלצה במייל *תינתן עדיפות למועמדים שיציינו טווח לציפיות שכר וכן אופי משרה רצוי (שעתי / חודשי) 
דרוש נהג חלוקה רישיון מעל 12 טון  *דרושים | נהג חלוקת סחורה מעל 12 טון* למפעל יצור מוצרי מאפה במעלה שומרון *תיאור המשרה:* • חלוקת מוצרי מאפה קפואים ואפויים ללקוחות החברה ברחבי הארץ • פריקת סחורה באתרי הלקוחות • עבודה עם מסמכי משלוח ודיווחים בהתאם לנוהלי החברה *דרישות התפקיד:* • רישיון נהיגה דרגה C (מעל 12 טון) – חובה • ניסיון קודם כנהג חלוקה – יתרון משמעותי • יחסי אנוש טובים, שירותיות ואחריות גבוהה • נכונות לעבודה פיזית • יכולת עבודה עצמאית וניהול לו”ז *מיקום המשרה:* אזור תעשייה מעלה שומרון *הצטרפו אלינו לצוות מקצועי באווירה משפחתית ועם תנאים טובים למתאימים!* להגשת מועמדות: יש לשלוח קורות חיים למייל: Daniel@margaret.co.il או ליצור קשר בטלפון: ‭ 052-5249999‬- אוהד 
נציג מכירות שטח (ואן סייל)  דרוש למפעל יצור מוצרי מאפה במעלה שומרון *תיאור המשרה:* • מכירת מוצרי מאפה ללקוחות עסקיים בשטח • הובלת סחורה ללקוחות • פיתוח ושימור קשרי לקוחות *דרישות חובה:* • רישיון נהיגה ג’ (C) • ניסיון במכירות שטח – יתרון משמעותי • יחסי אנוש מצוינים ושירותיות מיקום: אזור תעשייה מעלה שומרון * מגורים באיזור- יתרון תנאים טובים למתאימים! לשליחת קו”ח: Daniel@margaret.co.il לפרטים: 052-7315731 - דניאל *מוכר כעבודה מועדפת לחיילים משוחררים 
ראש מדור מעורבות חברתית וארגון הבוגרים  לדקנט הסטודנטים דרוש/ה ראש מדור מעורבות חברתית וארגון הבוגרים למשרה מלאה: תיאור המשרה: ניהול רכזי הסטודנטים ואחריות על פעילותם השוטפת. הצבת יעדים ובניית תכנית עבודה שנתית בהתאם. פקוח ובקרה על עבודת המדור השוטפת לעמידה ביעדים. הנחיית הצוות, מציאת פתרונות להתמודדות מול סטודנטים, חשיבה מחוץ לקופסא. הנחיית הצוות בתהליכי עבודה, תהליכי הקמת אירוע וניהול הסטודנטים. יצירת קשר ושיתופי פעולה עם גורמים פנימיים וחיצוניים. אחריות על דיווחי נתונים חודשיים ושנתיים לגורמי חוץ ופנים בהתאם להנחיות. אחריות לביצוע כלל משימות המדור פעולות נוספות כפי שיוגדרו מעת לעת דרישות התפקיד: תואר ראשון או הנדסאי - חובה יכולת ניהול וליווי עובדים יכולת ארגון, הנעת תהליכים, ריכוזם והפעלתם יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ תודעת שירות גבוהה מוטיבציה, יוזמה והגדלת ראש יכולת למידה ועבודה עצמאית אהבה לתחום העיסוק ניסיון בקידום קמפיינים ברשתות חברתיות ומדיה דיגיטלית – יתרון ניסיון בעיצוב, כתיבה וניהול תוכן – יתרון להגשת מועמדות: https://tinyurl.com/233b2am9?latest או למייל: Adisb@ariel.ac.il 
דרוש מתקין /עוזר מתקין  לחברת שילוט הממוקמת באזור תעשייה אריאל דרוש מתקין לצוות התקנת שלטים משרה מלאה עם שעות נוספות ימים א-ה דרישות - רישיון נהיגה בתוקף , ידע וניסיון בהפעלת כלי עבודה , קריאת שרטוטים ומפות ,נכונות לעבודה לטווח ארוך ורצון להשתלב בחברה רצינית . הדרכה תתקבל במקום לפרטים יש לשלוח קורות חיים למייל -lihi@hasadna.co.il טלפון במשרד - 03-7794713 ליהי 
הנדסאי/מתכנן חיתוך והרכבת מקלחונים  מפעל סבח/מיטרני בברקן שמייצר מקלחונים . תכנון והורדת שרטוטים לחיתוך זכוכית בהתאם למדידות בשטח . ליווי ההרכבות במפעל וההתקנות בשטח . הנדסאי מכונות / בניין . הבנה טכנית טובה בהתקנות ובנייה . ניסיון במוצרי אמבט - יתרון תקשורת בינאישית טובה כתיבה ברורה ומקצועית עבודה תחת לחץ הבנה טכנית טובה קריאה וכתיבה בעברית הגעה עצמאית 
פיתוח מוצרים למסיבות ואירועים  לחברה באיזור תעשייה אריאל דרוש/ה עובד/ת להשתלבות במערך הפיתוח של מוצרים בתחום המסיבות ואירועים. ידע בעיצוב גראפי. הכרת תוכנות : פוטו שופ . אילוסטרטור. הכרת תוכנת אופיס ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת רקע בצילום יתרון. אנגלית בסיסית קריאה כתיבה הבנה. אפשרות למשרה מלאה או 3/4 משרה. אפשרות לשלב עבודה מהבית. אפשרות לעבוד במשרדי החברה באיזור תעשייה אריאל או פתח תקווה קורות חיים באי מל בלבד: gal@nsm-ltd.co.il המשרה מיועדת ל נשים / גברים 

למשרות 28.01.2025 לחצו כאן

  פרטי המשרה
אנשי מכירות

ליבואנית של מוצרי צריכה דרושים אנשי מכירות. העבודה בכל הארץ, רכב צמוד, משכורת בסיס + אחוזים + יעדים.
המשרה לבעלי ניסיון בלבד.
קורות חיים נא לשלוח ל-  mechtaff@netvision.net.il 

מוקד שרות תיקונים לקוחות  סבח/מיטרני מפעל לייצור מקלחונים בא.ת. ברקן . מתאם/ת שרות תיקונים מול המתקיני מקלחונים ומול הלקוחות הפרטיים שפנו בבעיה . יכולת דיבור טובה וברורה , מקצועיות , נימוס וסבלנות מול הלקוחות . עבודה מול מחשב ( יתרון בהכרת הפריוריטי ) . הבנה טכנית בסיסית . מסודר/ת מאורגן/ת וסוגר/ת את כל הפינות . תקשורת בינאישית טובה . יכולת לעבוד בלחץ . עברית שפת אם . nir.k@sebach.co.il
מתאמת מדידות והתקנת מקלחונים  מפעל לייצור מקלחונים בא.ת. ברקן . מתאם/ת מול מתקינים ולקוחות פרטיים מדידות והתקנות בבית הלקוח . יכולת דיבור טובה וברורה , מקצועיות , נימוס וסבלנות מול הלקוחות . עבודה מול מחשב ( יתרון בהכרת הפריוריטי ) . מסודר/ת מאורגן/ת וסוגר/ת את כל הפינות . תקשורת בינאישית טובה . יכולת לעבוד בלחץ עברית שפת אם . nir.k@sebach.co.il
מנהל/ת ייצור לחברה בתחום הברזל  למפעל לברזל בברקן דרוש/ה מנהל/ת ייצור. תחומי אחריות: * ניהול צוות עובדי ייצור. * ניהול מספר מחלקות * יעול ושיפור שיטות * אחריות על קבלת חומרים. * טיפול בהזמנות נכנסות וסידור העבודה בהתאם. * אחריות על אחזקת המכונות וציוד המפעל. * שמירה על סדר וניקיון באזור הייצור. ראשון-חמישי 6:00-16:30 דרישות התפקיד: ניסיון ניהולי או ניסיון פיקודי מהשירות הצבאי - חובה ניסיון בניהול ייצור - חובה ידע טכני נרחב - חובה ידע בתחום הפח / ברזל - יתרון הנדסאי/ת תעשייה וניהול - יתרון. קורות חיים ל ronahr123@gmail.com 
ליצרן מקלחונים בברקן - אחראי/ת על מעקב הצעות מחיר מול הלקוחות  יכולת למידה והבנה של המוצר - מקלחונים לפי מידה יצירת קשר מקצועי ואישי מול הלקוחות ערנות ופתירת בעיות בתהליך אישור הצעת המחיר גישה שירותית תקשורת בינאישית טובה יכולת עבודה תחת לחץ עברית - קריאה, דיבור, כתיבה nir.k@sebach.co.il
ליצרן מקלחונים בברקן דרוש אחראי/ת ניהול הצעות מחיר ואישורי הזמנת לקוחות  הבנה טכנית בסיסית . קריאה והבנת שרטוט בסיסי . הקמת הצעות מחיר במחשב . הכרת פריוריטי - יתרון . עבודה יסודית ומדויקת . עברית - קריאה , דיבור וכתיבה nir.k@sebach.co.il
קניין /ית רכש  חברה תעשייתית באזור אריאל דרוש /ה קניין /ית רכש במשרה מלאה. במסגרת התפקיד: -איתור ספקים חדשים -ניהול מומ עם ספקים - טיפול בהצעות מחיר. - הפקת הזמנות רכש. - מעקב אחר אספקת הזמנות. - בירורי אספקה וטיפול מול ספקים. - מענה טלפוני לספקים. - ממשק מול גורמים בארגון (מחסן, תפ"י והנהלת חשבונות) דרישות: * ניסיון בפריוריטי - חובה. * הכרות עם תוכנות OFFICE - חובה. * עבודת צוות, שירותיות, יסודיות ואחריות. * בעל /ת יחסי אנוש טובים ומוסר עבודה גבוה. * בעל /ת יוזמה לקידום תהליכים ומציאת פתרונות. * ניסיון 3 שנים לפחות בתחום הרכש * ניסיון קודם בחברה תעשייתית * ניסיון בתהליכי ייבוא וייצוא. * ניסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל. * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד קו"ח למייל: jobss1500@gmail.com 
מכונאי או טכנאי מלגזות וכלי שינוע  מעוניינים באיש טכני עם ידע במכונאות/ חשמל (גם רכב אפשרי) לעבודות שונות בתחום כלי שינוע והרמה 054-6202801
דרושה פקידה לחצי משרה  למשרד באווירה נעימה, דרושה פקידה אחראית ומסודרת לעבודה בחצי משרה, בשעות 12:00 עד 17:00, בימים ראשון עד רביעי. תיאור התפקיד: הכנת חשבוניות ותעודות משלוח. מענה לטלפונים ולפניות לקוחות. תיוק מסמכים וסידור ניירת. דרישות התפקיד: אחריות, סדר ודיוק. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת. יחסי אנוש מעולים ושירותיות. מיקום: המשרה ממוקמת באיזור התעשייה ברקן. להגשת מועמדות: ניתן לשלוח קורות חיים למייל: Azmanot.mntpirzul@gmail.com נשמח לצרף אותך לצוות שלנו!! 
מנהל/ת מחסן  לחברה מובילה בתחום השיווק וההפצה דרוש/ה מנהל/ת מחסן מנוסה ומסודר/ת לניהול ותפעול שוטף של המחסן. מיקום העבודה: א.ת.ברקן היקף משרה: מלאה, ימים א'-ה'. תיאור התפקיד: - ניהול מלאי, קבלה וניפוק סחורה. - ניהול צוות המחסנאים ופיקוח על העבודה השוטפת. - אחריות על סדר, ארגון ותהליכי עבודה במחסן. - עבודה מול ספקים ולקוחות.. דרישות התפקיד: - ניסיון קודם בניהול מחסן – חובה. - שליטה במערכות מלאי ממוחשבות – יתרון. - יכולת ניהול והנעת צוות עובדים. - אחריות, סדר ויכולת עבודה תחת לחץ. - רישיון למלגזה – יתרון. - יתרון לדוברי רוסית. תנאים מצוינים למתאימים! להגשת מועמדות: ניתן לשלוח קורות חיים למייל: Azmanot.mntpirzul@gmail.com נשמח לצרף אותך לצוות שלנו!! 
מנהלת חשבונות  אנו מחפשים מנהל/ת חשבונות לחברה היושבת בברקן. התפקיד כולל ביצוע הנהלת חשבונות שוטפת, ושכר עובדים. כחלק מהתפקיד עבודה מול ספקים ולקוחות. משרה מלאה ימים א עד ה שעות גמישות. דרישות: ניסיון בהנה"ח – חובה ניסיון בתוכנת חשבשבת – חובה קורות חיים להעביר למייל: yaron@largo-f.co.il 
מלווי משפחות במערך נושמים- המערך אמון על מתן מענים אישיים , קבוצתיים וקהילתיים עבור משפחות החיות בעוני ובמצבי סיכון  לעמותת יחדו דרוש/ה מלווי משפחות באזור השומרון. העבודה דרך המחלקות לשירותים חברתיים ברשויות הבאות: מוא"ז שומרון, אריאל, קדומים, עמנואל ויישוביי צפון השומרון. התפקיד כולל: ליווי משפחות באופן פרטני וקבוצתי בתחומי תוכן כגון: מיצוי זכויות, כלכלת משפחה וחובות דרישות התפקיד: יחסי אנוש טובים עם תחושת שליחות חברתית בעלי יכולות לעבודת בצוות -יתרון להיכרות עם זירת העבודה של המחלקות לשירותים חברתיים - נדרשת פניות ליום עבודה אחד בשעות אחה"צ/ערב. לשליחת קו"ח - CV@yachdav.org.il יש לציין את הרשות בה אתם מעוניינים לעבוד פרטים נוספים אצל מורשה 052-6749241 
מנהלת לישכה - א.ת. ברקן  מחפשים מנהלת לישכה מוכשרת ומנוסה. תיאור תפקיד : ניהול משרד שוטף, ניהול יומנים ותיאום פגישות, מענה טלפוני,ֿ טיפול בתכתובות, ניהול מסמכים ותיקיות, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית. דרישות התפקיד : ניסיון מוכח, שליטה מלאה חשבשבת/פריוריטי, יכולת עבודה עצמאית/צוות, ארגון וסדר ברמה גבוהה, יחסי אנוש מצויינים, יכולות בינאישיות גבוהות. תנאי שכר מצויינים. להגשת מועמדות: ניתן לשלוח קורות חיים למייל: Azmanot.mntpirzul@gmail.com נשמח לצרף אותך לצוות שלנו!! 
לחברת ארץ זית שמן מובחר – משק אחיה בע"מ הנמצאת בשילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למשרה מלאה  לחברת ארץ זית שמן מובחר – משק אחיה בע"מ הנמצאת בשילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למשרה מלאה דרישות התפקיד • בעל/ת תעודת הנהלת חשבונות 1 פלוס 2 לפחות • בעל/ת ניסיון בגביה ,בהנהלת חשבונות כפולה והתאמת לקוחות • שליטה בתוכנת פריוריטי יתרון משמעותי • יכולת משא ומתן עם אנשים. ניסיון בגביה ועבודה מול לקוחות -יתרון • בעל/ת יכולת עבודה עקבית, מסודרת ומתמידה תוך הגדלת ראש ואכפתיות כניסה מידית לתפקיד נא לשלוח קורות חיים למייל heshbonot@m-achiya.co.il 
בקר/ת תקציב  מפעל ביישוב מגדלים שבשומרון מחפש בקר/ת תקציב עם ניסיון עדיף בתעשייה . היקף משרה גמיש . רישיון נהיגה חובה. נא לפנות shai@spreminger טלפון 035368727 
מנהל/ת משרד  למשרד באזור תעשייה אריאל ברקן דרוש.ה מנהל.ת משרד מקצועי.ת ומסודר.ת למשרה מלאה. התפקיד כולל מגוון רחב של משימות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות תוך עבודה צמודה עם צוות החברה וניהול שוטף של המשרד. **המשימות כוללות:** - ניהול לו"ז יומי של המנהלים וארגון פגישות - מענה לטלפונים ומיילים וטיפול בפניות - קבלת אורחים ומתן שירות מקצועי ללקוחות - תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות העובדים - עבודה עם ספקים ולקוחות בצורה שוטפת משרה מלאה דרישות התפקיד: - ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי - חובה - שליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה - ניידות ויכולת הגעה עצמאית לאזור התעשייה אריאל ברקן - חובה - יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות - יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות - סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית. קורות חיים ל ronahr123@gmail.com 
מנהלת משרד  לחברת משפחתית תעשייתית בתחום האלומיניום היושבת בברקן דרושה מנהלת משרד אחראית ויסודית למשרה מלאה. דרישות התפקיד: ניהול ותאום משימות, ניהול אדמיניסטרטיבי, ממשק מול לקוחות וספקים. תנאים טובים. לפרטים נוספים: 054-6627805 הכרות עם יישומי מחשב. ידע בפריוריטי - יתרון. 
מתקין שטח לעבודות אלומיניום  לחברה בברקן המתמחה בייצור והתקנה של פרגולות, שערים וגדרות מאלומיניום דרוש מתקין למשרה מלאה. תנאים מצוינים למתאימים. לפרטים: אלון 054-6627805 
דרוש/ה – הנדסאי/ת בניין / מנהל/ת עבודה  לחברת עופרים הנדסה ובנייה דרוש/ה מנהל/ת בניין. העבודה כוללת: עבודת שטח, פיקוח על שלבי בנייה, פיקוח על פועלי בניין ועוד. בעל ניסיון בתחום הבניין. תעודת הנדסאי בניין היכול על מבנים עד 4 לפחות. כולל חתימות על טפסי מהנדס חובה - רישיון לנשק ונשק אישי. 050-2191194
נהג חלוקה  למפעל ייצור אריזות פלסטיק בברקן דרוש נהג חלוקה בעל רישיון ג' עד 15 טון , אמין, מסור ושירותי, עבודה ל 5 ימים בשבוע, עבודה נוחה ומתאימה גם לנהגים מבוגרים. פרטים נוספים בטלפון - 052-4289847 . 
מנהלת לשכה  חברה יצרנית ויבואנית באזור התעשייה ברקן מחפשת מנהל.ת לשכה מוכשר.ת ומנוסה להצטרף לצוות שלנו באווירה קלילה ומשפחתית. התפקיד כולל בין היתר את ניהול המשרד השוטף, ניהול יומנים ותיאומי פגישות, מענה טלפוני וטיפול בתכתובות, ניהול מסמכים ותיקיות, תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות החברה, סוכני מכירות שטח, נהגים וכיו״ב. תנאי סף: ניסיון מוכח בניהול משרד, שליטה מלאה בתוכנת הנהלת חשבונות, שליטה בחשבשבת - יתרון! , יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יכולת אירגון וסדר ברמה גבוהה, יחסי אנוש מצויינים, יכולות בינאישיות גבוהות. תנאי שכר טובים למתאימים. הצטרפ.י אלינו להיות חלק מצוות דינאמי ומשפחתי לשליחת קו״ח ופרטים נוספים: moshe22503@gmail.com 
נהג רישיון ב' / ג' לאשנב יבוא ושיווק מתנות דרושים נהגים לפנות לאלי 050-8224001
עוזרי נהג (אפשרי גם עבודת נוער) לאשנב יבוא ושיווק מתנות. דרושים נערים/נערות. אפשר לפני גיוס. עבודה באריזה. עוזרי נהג. תודה . לפנות לאלי 050-8224001