בקשה להיעדר חובות למועצה ו/או העברת זכויות
מבקשי מלגה שימו לב!
אין צורך במילוי טופס זה לצורך הגשת בקשת מלגה מהמועצה, בדיקת היעדר חובות תתבצע באופן מרוכז על בסיס נתונים שיועברו אלינו מחלקת ארנונה מוועדת מלגות כחלק מבחינת הבקשה. לפרטים והגשת בקשה למלגה לחצו כאן.
- בבקשה למכירת נכס יש לצרף את הסכם המכירה.
- מבקש/ת השוכר/ת יחידת דיור בנכס יש לצרף את הסכם השכירות + לרשום זאת בהערה.
- מבקש/ת המתגורר/ת בבית הוריו/ה יש לציין את מספר הנכס + לרשום זאת בהערה.
יזמים יקרים שימו לב! - פניות לקבלת אישור העדר חובות בלבד – הגשת הבקשה הינה לעד 10 נכסים יחד בלבד (חובה כמובן לציין את מספר הנכסים, וכן הטפסים ישלחו בקובץ סרוק אחד ולא כל אישור בקובץ נפרד)
- אם מעוניינים לקבל כל קובץ סרוק בנפרד – יש להגיש לכל נכס בנפרד.
- בבקשה לקבלת אישור העברת זכויות – חובה להגיש עבור כל נכס בנפרד ובצירוף הסכם בין המוכר לרוכש
האישור ישלח תוך 12 ימי עסקים לכתובת הדוא"ל שתצויין בבקשה.
* ניתן להגיע בשעות קבלת קהל עם המסמכים הרלוונטים ולקבל את האישור באופן מיידי.
** תושבי שערי תקווה צריכים לפנות למזכירות היישוב לקבלת האישור.
לפרטים נוספים:
אתר המועצה - מחלקת ארנונה