עדכון על תאונת עבודה - הגשת תביעה מביטוח לאומי

במקרה של תאונת עבודה של עובד מועצה, על מנת להגיש תביעת תאונת עבודה לביטוח לאומי,  יש למלא טופס 250 (מאתר ביטוח לאומי), להחתים את אגף משאבי אנוש ולשלוח אותו לביטוח לאומי.

על מנת להקל בתהליך זה, אנו ממליצים למלא את הטופס הבא ואנו נשלח אליך בדוא"ל את טופס 250 מלא עפ"י הנתונים שתמלא/י כאן כולל פרטי וחתימת המועצה בכדי שתוכל/י להמשיך בתהליך ביתר קלות.

מאחלים לך החלמה קלה ומהירה

לפרטים:

שירן אוחיון
רכזת משאבי אנוש | מענה טלפוני: בימים א'-ה' בשעות הבוקר 9:00-10:30 וצהריים 14:00-15:00
 

פרטים אישיים

מין (חובה) שדה חובה

פרטי התאונה

פרטים כפי שמופיע בטופס 250

מקום התאונה (חובה) שדה חובה
Browser not supported