מחלקת שכר אחראית על עיבוד ותשלום שכר לעובדי המועצה וגימלאיה  על נגזרותיהם:

  • דיווח ותשלום למס הכנסה, ביטוח לאומי, קופות גמל , פנסיה והשתלמות ועוד.
  • יישום הסכמי שכר  קיבוציים וכלל ארציים.
  • דיווח למשרדים ממשלתיים.
  • הכנת דוחות לגורמים שונים לצורך אישור ובקרת תקציב.
  • עדכון נתוני שכר המתקבלים מאגף משאבי אנוש וגורמים פנימיים נוספים.

נתינת שרות לעובדים בכל פניה בנושא משכורתם.


אנשי קשר ודרכי התקשרות

פרטי יצירת קשר

בת ציון רונצקי
מנהלת מחלקת שכר

צפנת מה-טוב
רכזת שכר

בת-אל צדוק
רכזת שכר

אודהליה קהתי
רכזת שכר