שדרוג השירות באגף הנדסה

שדרוג השירות באגף הנדסה

תושבים יקרים,

כחלק מהמאמצים שאנו מובילים במועצה האזורית שומרון לשיפור השירות, קידמנו בחודשים האחרונים מספר הלכים לטובת שדרוג השירות באגף הנדסה למען תושבי המועצה. במסגרת השדרוג שונו מספר נהלים חשובים אשר
חסכו לכם זמן.

 

קיצור זמנים בהוצאת היתר
קיצרנו את הליך הוצאת היתרי הבנייה. מעכשיו, במרבית המקרים יהיה ניתן להציג תמונות מגרש בפתיחת התיק ולחסוך כ – 3 שבועות בתהליך הוצאת ההיתר.

 

איחוד שעות קבלת קהל מנותני השירותים
איחדנו את שעות קבלת הקהל בין הגופים באגף – מזכירות, בודקות תכניות וארכיב כך שבביקור אחד יוכלו הגורמים השונים לקבל מענה מכל נותני השירות.

 

שיפור המענה הטלפוני
שינינו את נהלי המענה הטלפוני של אגף ההנדסה. שיחות שלא ייענו תוך 40 שניות יועברו למענה אנושי חיצוני להשארת פרטים תוך התחייבות לשיחה חוזרת באופן יזום על ידי נציג/ה באגף.

 

קבלת קהל ייעודית ליזמים ומזכירי יישובים
לטובת שיפור השירות ומתן מענה לצרכיהם הייחודיים, הוגדר ליזמים ולמזכירי יישובים זמן קבלת קהל ייעודי.

 

פיקוח עליון על תשתיות ציבוריות
בשל הצורך בפיקוח על עבודות תשתית בשכונות השונות ועל מנת למנוע כבר במהלך פיתוח של השכונה טעויות שעלולות להיות בלתי הפיכות, הוחלט על הוצאה לפועל של פרויקט – “פיקוח עליון” – בקרה על עבודות תשתית ציבוריות ברחבי המועצה.

 

הנגשת תשלום האגרות
הוסרו חסמים שהיו קיימים בעבר בנוגע לתשלום אגרות וכעת ניתן לבצע תשלומים באופן פשוט יותר.

 

נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לשדרג את השירות לתושבים שלנו באמצעות מענה מהיר ומקצועי בכל אגף ואגף.

 

שלכם,

מוא”ז שומרון

 

facebook
שינוי גודל גופנים
ניגודיות