הנהלת המועצה הקימה את המחלקה לאיכות השירות כחלק מהנפת דגל שיפור השירות של עובדי המועצה וכחלק מהחזון לקידום עבודת המועצה.
אנו מאמינים כי איכות השירות מתבטא במענה זמין, מקצועי ואדיב

המחלקה שואפת ליצור אקלים ארגוני המקדם תפיסת שירות בעלת סטנדרטים גבוהים, כדי להגדיל את שביעות רצון התושבים בין היתר באמצעות:

  • הגדלת ערוצי שירותים דיגיטליים לפניות תושבים. 
  • טיוב תהליכי העבודה של נותני השירותים והגדרת זמני תקן לטיפול.
  • הטמעת אסטרטגיות השירות בין עובדי המועצה בין השאר באמצעות הדרכות.

צוות המחלקה עוסק גם בבחינת הפניות למוקד ובמעקב אחר הטיפול בהם, כדי להבטיח את השירות הטוב ביותר הניתן לתושב.

מוזמנים לפנות אלינו בכל הנוגע למידע וקבלת שירות (פניות מוקד, אתר המועצה, טפסים מקוונים ועוד...)

 

 

ריכזנו עבורכם:

 לפתיחת פנייה ב whatsApp המוקד פתיחת פניית אקספרס  לאלפון עובדי המועצה לדף אירועי המועצה

 

פרטי יצירת קשר

שני חמו
מנהלת המחלקה לאיכות השירות

שמרית יפת
מ"מ מנהלת מחלקת שירותים דיגיטליים

אביטל דרעי
מנהלת מחלקת שירותים דיגיטליים ויועצת לקידום מעמד האישה

אריאלה מלמה
מזכירת המחלקה לאיכות השירות