מכרזים משאבי אנוש מוא"ז שומרון

  • הצעת עבודה - אם בית למועדונית בישוב חיננית 16.8 - 22.8

    תיאור התפקיד

    • עזרה בהכנת שיעורי בית ומשחק.
    • ביקורי בית וסיוע לילדים בביה"ס.
    • הפעלת צוות (סייעת, מתנדבים וכו').
    • אחריות על הגשת ארוחת הצהרים לילדי המועדונית בשיתוף עם מדריכת המועדונית.
    • פתיחה וסגירת המועדונית ואחריות לציוד המועדונית (ימי פעילות א-ה בשעות 13:00-18:00).
    • השתתפות בהשתלמויות והדרכות ע"י מנחת משרד החינוך.
    • שיתוף פעולה עם מדריכת המועדונית בכל המשימות.

     

    דרישות התפקיד 

    השכלה: תואר ראשון בחינוך / חינוך מיוחד / מדעי ההתנהגות / קרימינולוגיה – יתרון

    כישורים אישיים: אישיות חמה וסבלנית, יכולת יצירת קשרים בינאישיים, יכולת הפעלת פעילות חברתית לילדים, יוזמה ויצירתיות, יכולת עבודה בצוות

    דרישות נוספות
    מגורים בקרבת הישוב

    היקף משרה
    80%

    דרוג ודרגה
    דירוג מנהלי | מסלול קידום 4-7

    כפיפות
    מנהל המחלקה לטיפול בפרט

  • מכרז חיצוני - רכז מועדונית מופ"ת בצפון השומרון 16.8 - 22.8

    תיאור התפקיד

    • אחריות על פעילות המועדון ונוכחות בכל שעות הפעלתו.
    • קשר אישי שוטף עם כל אחד מחברי המועדון
    • הפעלה והעשרת פעילות המועדון בתחום החברתי.
    • הפעלת סל שרותי המועדון: פעילות חברתית, ארוחת בוקר וצהריים, טיולים והסעות.
    • קשר מקצועי רציף עם גורמים מקצועיים באגף הרווחה.
    • אחריות על דיווח לוועדת ההיגוי.

     

    דרישות התפקיד

    השכלה:
    12 שנות לימוד – חובה
    תואר ראשון בתחום מדעי החברה – יתרון

    ניסיון מקצועי: ניסיון בעבודה עם אזרחים ותיקים – יתרון

    כישורים אישיים: יכולת עבודה בצוות, התמצאות בעבודה במחשב, כושר ארגון, יכולת הקשבה, אמפטיה ותודעת שירות.

    דרישות נוספות
    בעל רכב

    אחוז משרה
    50%

    דרוג דרגה

    חינוך נוער וקהילה

    כפיפות
    מנהלת האגף לשירותים חברתיים

  • מכרז פנימי - מזכירה לאגף הביטחון 14.8 - 21.8

    תיאור התפקיד

    • מתן שירותי אדמיניסטרציה, הפקת דו"חות שונים, הכנת מצגות וניהול יומן.
    • אחריות לביצוע המטלות המשרדיות בתחום המזכירות , קבלת קהל, הדפסות, מענה טלפוני, טיפול בדואר יוצא ונכנס, תיאום ישיבות וכד'
    • הזנת נתונים למערכות הממוחשבות.

     

    דרישות התפקיד 

    השכלה:
    תעודת בגרות מלאה – חובה. (עדיפות לבעל/ת תואר ראשון)
    ידע בהפעלת תוכנות מחשב אופיס, אקסל.

    ניסיון מקצועי: ניסיון בעבודת מזכירות וניהול משרד – יתרון.

    כישורים אישיים: דיסקרטיות, אמינות, יחסי אנוש טובים, קפדנות ודיוק בביצוע, יכולת עבודה בצוות, כושר למידה, יכולת עבודה תחת לחץ, נשיאה באחריות, ארגון וסדר.

    היקף משרה
    100%

    דרוג ודרגה
    דרוג מנהלי / מח"ר | מסלול קידום 7-9 / 37-39

    כפיפות
    מנהל אגף בטחון

  • המעוניינים והעונים על דרישות המשרה, מתבקשים להפנות קורות חיים בצירוף המסמכים הנדרשים לאגף משאבי אנוש ולציין את שם המכרז.
  • להגשת מועמדות לחצו כאן 
  • בקשות שתתקבלנה במשרדי אגף משאבי אנוש לאחר המועד המצוין במודעה לא תובאנה בחשבון, ככל שלא יוגשו המסמכים הנדרשים להוכחת עמידה בתנאי הסף, יראו את המועמד כמי שלא עמד בתנאי הסף.
  • רק פניות מתאימות תענינה.
  • הבהרה מגדרית: המשרה נכתבה בלשון זכר, אך פונה לגברים ולנשים כאחד.
facebook
שינוי גודל גופנים
ניגודיות