מכרז חיצוני – מזכירה לאגף הביטחון 28.8 – 22.8

מכרז חיצוני – מזכירה לאגף הביטחון 28.8 – 22.8

תיאור המשרה
מזכירה לאגף הביטחון

דרוג ודרגה
דרוג מנהלי / מח"ר | מסלול קידום 7-9 / 37-39

היקף משרה
100%

תיאור התפקיד
מתן שירותי אדמיניסטרציה, הפקת דו"חות שונים, הכנת מצגות וניהול יומן.
אחריות לביצוע המטלות המשרדיות בתחום המזכירות , קבלת קהל, הדפסות, מענה טלפוני, טיפול בדואר יוצא ונכנס, תיאום ישיבות וכד'.
הזנת נתונים למערכות הממוחשבות.


תנאי סף
השכלה:
תעודת בגרות מלאה – חובה (עדיפות לבעל תואר ראשון).
ידע בהפעלת תוכנות מחשב אופיס, אקסל.

ניסיון מקצועי:
ניסיון בעבודת מזכירות וניהול משרד – יתרון.

כישורים אישיים:
דיסקרטיות, אמינות, יחסי אנוש טובים, קפדנות ודיוק בביצוע, יכולת עבודה בצוות, כושר למידה, יכולת עבודה תחת לחץ, נשיאה באחריות, ארגון וסדר.

כפיפות
מנהל אגף בטחון

תאריך הגשה
22/8/18-28/8/2018


  • המעוניינים והעונים על דרישות המשרה, מתבקשים להפנות קורות חיים בצירוף המסמכים הנדרשים לאגף משאבי אנוש ולציין את שם המכרז.
  • להגשת מועמדות לחצו כאן 
  • בקשות שתתקבלנה במשרדי אגף משאבי אנוש לאחר המועד המצוין במודעה לא תובאנה בחשבון, ככל שלא יוגשו המסמכים הנדרשים להוכחת עמידה בתנאי הסף, יראו את המועמד כמי שלא עמד בתנאי הסף.
  • רק פניות מתאימות תענינה.
  • הבהרה מגדרית: המשרה נכתבה בלשון זכר, אך פונה לגברים ולנשים כאחד.
facebook
שינוי גודל גופנים
ניגודיות